středa 13. prosince 2023

#ShoppingTime No. 54



AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešních nákupů, které začínám objednávkou na Elninu. Vlastně to jsou dvě objednávky, které jsem na tomto e-shopu udělala. 
Pořídila jsem tento pánský set Hugo Boss, k tomu jsem dostala dárek v podobě sprchového gelu. 
Krém na ruce Loccitane jsem brala, protože prostě lepší krém neznám. Je to můj dlouholetý oblíbenec. 
K tomu jsem si opět vzala na doporučení Lucky - Šmajdy parfém Calvin Klein Obsession, který je velmi výrazný, silný a obsahuje mou oblíbenou ambru a pačuli. Burberry jsem zatím nezkoušela, to bude zřejmě dárek. 
Dárek k svátku od milé kolegyně. toffifee padlo velmi rychle. 
Od Káti jsem dostala tento krásný stříbrný řetízek s křišťálem, který prý připomíná mou barvu očí. Je moc krásný, kostička je menší, a dobře se nosí. Svíčka je pro toto období nezbytností. 
Elninono podruhé, což byly naprosto nahodilé víkendové nákupy a poprvé jsem natrefila na jejich super slevy a akce. 
Těchto 18ks mě vč. dopravy vyšlo na 900,- Kč, což je naprosto luxusní záležitost. 
Votivní svíčky YC budu mít zřejmě jako takové ty malé dárečky. The Body Shop - pleťová maska v mini kalíšku je spíš na ozkoušení, ale dlouho jsem od této značky nic neměla, proto jsem objednala. 
Kallos masku jsem brala bez rozmýšlení a Wella maska se taky bude hodit, ideální na cestování. 
Roztomilý set balzámků mě velmi oslovil, proto jsem neváhala a doplnila tak svou zásobu. Loccitane krém na ruce podruhé, zásoba na zimu je třeba. 
Lancaster sérum mě oslovilo svou recenzí a také slevou, uvidím, jaké bude. Sudocrem vím, že je speciální přípravek na podrážděnou nebo atopickou pokožku. Když byl ve slevě, neváhala jsem. 
Odličovací tampónky mi přišly pod ruku a od GS jsem nikdy neměla. Ziaja - tělový sprchový gel pro citlivou a atopickou pokožku, opět jako krém Sudocrem se bude hodit. 
Tónující tělový krém mi právě došel a jelikož jsem s Astridem byla spokojená, vrzala jsem si jej snad již počtvrté. 
Gabriella Salvete maska na ruce je obecně chválená, proto když byla za zlomek ceny, vzala jsem hned dvě. 
Bylo třeba doplnit Mysli a toto od Emco bylo jednak v akci, a také nám zachutnalo. S bílým jogurtem moc dobrý. 
Hyundai tyčový mixér jsem si vybrala na Alze a bude to takový víkendový mixér do Ledečka na chalupu. Uvidím, jaký bude, dle recenzí poměr - cena - kvalita dobrý. 

No moji milí/é, tímto bych zakončila tyto celkem i rozmanité nákupy - dárky. 

Krásnou středu přeji. ☺


Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


10 komentářů:

  1. Hezké nákupy i dárky. 🙂
    Pěkný večer, Eri.

    OdpovědětVymazat
  2. Tento komentář byl odstraněn autorem.

    OdpovědětVymazat
  3. To sú skvelé nákupy a krásne darčeky. Tá retiazka s príveskom je úžasná!
    S pozdravom
    Pinkshaaark

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji moc, no a mě se podařilo ho někam zašantročit, že jej nemůžu najít. chjo, jsem hrozná...🙈

      Vymazat
    2. Určite nájdeš, keď to budeš najmenej čakať. Tak to mám aj ja :D

      Vymazat
  4. Eriko, hodně podobný mixér mám z Lidlu, akorát je to jejich značka Silvercrest, a jsem s ním spokojená. Ten řetízek je moc pěkný, musli od Emca kupuji také, ale čokoládové s ořechy.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Musli od Emca nyní kupuji stále, nedávno na něj měli super akci v Penny. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  5. Eri, zdravím....ten řetízek s přívěskem je nádherný.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji Evi, jen nevím, kam jsem ho pitomec zašantročila..grr. Krásný pátek přeji. 😉❄️

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...