středa 6. prosince 2023

#ShoppingTime No. 53



AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešního článku, který začnu dárky pro naší kolegyni Káču, která nám ovšem bohužel odešla.
 Jinak krásnou středu, ať máš pohodový den. ❄️Mě dnes po práci čeká menší vánoční posezení, právě s holkami z práce, už se moc těším.  

Náušnice jsou trochu výraznější, ale ona je jediná, která je schopná je vynosit. Proto jsem na Vinted zvolila tento mix od dvou prodejců z Polska. 
Od mé druhé kolegyně Káti, která taky odchází jsem dostala již druhou rtěnku Estée Lauder. 
Tentokrát krásně růžovou, šťavnatou barvičku. Rtěnka je hydratační a skvěle se nosí. 
No a od DM jsem dostala první dárek, při první návštěvě, tuto zimní svíčku s vůní skořice. 
No a na Rohlíku jsem k nákupu přihodila nějaké pivka. Pro mě jsou tyty Maisels Weisse TOP NEALKO PIVKA. 
Pak jsem na víkend brala i nějaké alko pivko, mandarinky nyní nesmí naprosto chybět a Dacello grilovací bílé klobásky jsou velká dobrota. 
Set oliv jsem dostala jako dárek k nákupu. Zelené, zelené plněné papričkou a černé, ty já mám nejradši. 
Další milý a o to více nečekaný dárek. Poukázka do Teta drogerie. 
Moc mě potěšila. 
Za který jsem si u nás v Tetě na Střížkově vzala karamelovou svíčky Home Yankee Candle. A pak sůl do myčky, kterou jsme potřebovali. Doplácela jsem pouhou 100Kč 
Na Rohlíku jsem vzala něco pro vege jídla, co jsme vařily o víkendu.  


Ani jsem nevěděla, že na Rohlíku mají Hubo Boss kosmetiku, tak jsem jeden deodorant ve spreji vzala. 
Sobě červená mikina Calvin Klein, které jsem na Vinted neodolala. 
#vinted #red #votocvohoz #calvinklein
Další HB dárek. 
A tímto malým dárkem bych zakončila dnešní příspěvek s rozmanitějšími nákupy, nebo spíš dárky. 


Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥




10 komentářů:

  1. Pamatuji si, to jsem ještě byla tak v sedmé/osmého třídě - měla jsem spoustu náušnic třeba z C&A - byly kolikrát velké, že dneska nechápu, jak jsem to mohla nosit. 🙂 Dneska mám ráda decentní a jemné náušnice.
    Jinak nákupy jsou fajn - překvapilo mě, kde se dá sehnat Boss. Loni jsem koupila taťkovi na Vánoce Boss Bottled Parfum a už ho skoro nemá. 🙂
    Hezký den, Eri.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. JJ dá. ♥ Zrovna včera jsem se s kolegyní viděla a měla jedno náučnice. ♥ Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Eri, zaujaly mne obě svíčky a ta mikina je taky moc hezká

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, mikču jsem ještě neměla..., svíčky si taky šetřím...🤣👍. Krásný den přeji. ♥

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Ahoj Míšo, a je také velmi příjemná. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    moc pěkné nákupy. Líbí se mi ta červená mikča, tu bych klidně taky nosila. Ty trenýrky od Hugo Bosse se mi taky líbí. A hodně mě zaujaly ty petrolejové náušnice.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Eri, tak ta mikina? Ta je boží! Přes nealko piva jsem oproti tobě žabař znám jenom Birella, což bude způsobeno i jeho rozšířeností, maximálně pak ještě nějaké ovocné od Staropramenu z edice Cool nebo pak od Zlatopramenu, kde jsou i různé bylinky. No vůbec nejradši mám Birella Hrozno a nebo klasiku Pomelo & Grep.

    OdpovědětVymazat
  6. Sabi, joo zrovna u sousedky jsem ochutnala Zlatopramen ochucený a je moc fajn, že sem si jej taky pořídila. Mikču snad brzy vytáhnu. ☺♥ Krásný začátek, snad posledního pracovního týdne.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...