středa 27. prosince 2023

#ShoppingTimen No. 57



AHOJ HOLKY, 

dneska je první všední den po vánočních svátcích, tak doufám, že si jej užíváš a máš pohodičku. Mám "naštěstí" dovolenou až do 2. ledna 2024 a momentálně jsem v Peci pod Sněžkou. 

A samozřejmě Tě moc  vítám u dalších nákupů & dárků. 


 

Toto jsou dárky z Ledečka, od Daniela. Osobní váha Sencor, tak ta se mi zrovinka moc na Střížkov hodí. 

Super kvalitní, nějaká výběrová bavlna pro set ručníku a osušky značky Naomi Cambel. Jsou krásné, jemné, huňaté a takovému dárku se prostě nedá odolat. Takže je již používám. Prakticky točím jen tyto. 
Na chalupě bylo potřeba doplnit dřevěné vařečky, na které jsem nejvíce při vaření zvyklá. 
Rukavice, tak to je pro mě věc naprosto nezbytná v tomto chladném období. Tyto jsou z místního obchůdku, nebo spíš večerky a jsou moc fajn. 
Nyní se na IG roztrhl pytel s všemožnými soutěžemi a v jedné jsem vyhrála tento super set. 
Mám čokoládovou řadu, které moc krásně voní. 
Set obsahuje krom krému na ruce a mýdla tělový - cukrový peeling, na který se těším asi nejvíc. 
Čaje, tak to je moje, když byla příležitost si pořídit další bylinkový, neváhala jsem. 
Bio čaj pro lepší spánek s heřmánkem je moc fajn, chutná mi a dávám si ho nejen večer. 
Zelený sypaný čaj pro vánoční období je spíš lehčí, svěží a citrusy jsou skutečně cítit. 
Tři basic bavlněná trika Hubo Boss, pro mého DM. 🖤 Poměr - cena - výkon, naprosto skvělá, DM nenosí prakticky jiné oblečení, sedí mu a má nejlepší složení. Ovšem je potřeba si dávat pozor, kde člověk nakupuje, není Hugo Boss, jako Hugo Boss. 
Díky zařazení all2test do vybraných jsem mohla, já tedy ne, ale můj táta otestovat toaletní vodu JAGUAR KLASIC
Docela výrazná, až štiplavá vůně, která tátovi velmi sedla. Výdrž je taková střední, ale líbí se mi intenzita a vůně je rozpoznatelná, mezi mnoha dalšími. 
#jaguar_czsk, #all2test, @all2test
Jako další dárky jsem pořídila set BARTONIK sirupů do vody. Set byl výhodnější a měla jsem hned tři malé dárečky. 
Doporučila mi je kolegyně. 
Od Káti, mé skvělé kolegyně a kamarádky jsem dostala tento VONNÝ KÁMEN s olejíčkem, tematicky s vánoční vůní. 
Vonný olej se potře kámen a poté položí na podložku a máte takový jiný difuzér. Zatím jsem si jej nechala v kanceláři, ale řeknu vám, že je to síla, bude to chtít méně oleje a nebo větší prostory. 


A tímto bych tyto nákupy uzavřela. 
Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥

10 komentářů:

  1. Eri, přeji krásný pobyt na horách. Doufám, že se máš fajn a užíváš si naplno poslední dny roku))) Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, děkuji moc. Tobě přeji pohodový konec roku a věřím, že ten další, co nás čeká, přinese spousty dobréno. ♥♥Jsi můj cestovatelský vzor. ☺☺

      Vymazat
  2. Eri, hezké nové kousky. Líbí se mi ručníky a sada Ziaja vypadá taky zajímavě.
    Užívej si dovolenou. Já bohužel chodím do práce (ale dneska byl naštěstí klid)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, zrovna jsem si říkala, jestli jste na chaloupce. Já naštěstí až do 3/1 volníčko. Díky a přeji pokud možno pohodové pracovní dny. Do Nového roku, jen to dobré a mnoho inspirace pro to naše blogování. ☺♥

      Vymazat
  3. Krásné nové věcičky :). To už je krásný „věk“ blogu :).

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Eri, moc pěkné nákupy hlavně ty sirupy a ta Ziaja sada. Užij si zítra Silvestra a vše nejlepší do nového roku :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásného a příjemně stráveného Silvestra přeji. ☺♥

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    Ziaja vyzerá super, túto variantu som ešte nemala. A ten čaj s autíčkom je topka :-)
    Prajem Ti krásneho Silvestra a šťastný Nový rok 2024!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Aďko, čaj mi 2x nechutná, je tam na mé poměry příliš cítit máta, raději mám čisté zelené, nebo naopak bylinkové čaje, ale už jej zdárně dopíjím. Krásného a příjemně stráveného Silvestra přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...