čtvrtek 28. prosince 2023

Spotřebované produkty za měsíc LISTOPAD 2023

AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešního článku s listopadovými spotřebovanci. Minulý měsíc byl velmi bohatý, a ani tento nebude jiný.
Jinak přeji krásný dnešní den (jen tak mimochodem, dnes má moje mami narozeniny). 

  • Cien - maska na vlasy s medem, nebo vůní medu. Byla regenerační, byla vlastně fajn. Jen ta vůně mi tolik neseděla. Ze všech masek, co Cien nabízí mi tato přijde nejslabší. NEPOŘÍDILA BYCH SI JI KVŮLI VŮNI. 
  • Balea - Passion fruit - gel na holení z letní limitky, ale stále je v regálech DMka, co jsem viděla, pokud byste jej chtěly, seženete. Gel byl PARÁDNÍ. Hodně muziky, za málo peněz, moc příjemná a hutná konzistence, zanechá hebké nožky. URČITĚ ANO. 

  • Yves Rocher - pleťová maska s Heřmánkem, která byla příjemná. Ovšem byla rychle pryč, pořídila jsem jí v akci na Rohlíku za stovku. Znovu bych přímo tuto variantu asi nepotřebovala, ale ráda bych zkusila jinou. FAJN PRODUKT

  • Vichy - booster Mineral 89, bylo NAPROSTO PARÁDNÍ SÉRUM, které jsem dostala od své milé kolegyňky. Vyplní jemné vrásky, pomůže unavené pleti vypadat lépe. SKVĚLÉ SÉRUM - VŘELE DOPORUČUJI
  • Milvos - chladivý gel na unavené svaly, pomáhal trochu k regeneraci, byl příjemný, zvláště pak větší fyzické aktivitě jsem jej používala, čili po běhání. JO, PRIMA PRODUKT. Pořídila bych si znovu. 
  • Chloé - tělový krém stejnojmenného parfému jsem rovněž dostala od mé milé kolegyňky. Byl to tuze voňavý, lehčí tělový krém. Vůně nevydržela příliš dlouho a hydratace pro mé potřeby byla poslabší, čili jsem jej kombinovala s tělovým olejem. 
  • Balea - sprchová pěna, má snad druhá pěna, která měla super hustou konzistenci, vůně nebyla nic moc, ale nebyla nepříjemná. Jako zpestření sprchování je to moc fajn produkt. ANO, výhledově bych si pořídila. 
  • Luna - Alpa - Lopuch = BÁJEČNÁ VLASOVÁ VODA, která skutečně pomáhá proti padání vlasů a naopak podporuje růst nových. ZA MĚ ŠPIČKOVÝ PRODUKT, kupuji stále dokola. Dokonce jsem jej doporučila svým kolegyním, neteři a mámě. 
  • Bevola - odličovací ubrousky, s aloe vera a panthenolem. No s řasenkou si příliš neporadily, tu spíš tak nějak "rozšmudlaly", ale na dočištění pleti, nebo i celkové odlíčení někde na cestách by se daly použít. Pořídila jsem na Košíku. ZNOVU NEPOTŘEBUJI, znám lepší produkty. 
  • Chloe - tělový krém, který jsem dostala od své skvělé kolegyně Káti byl parádní. Více samostatně nahoře - popis. 

  • Pařížské parfémy - toto byla napodobenina Chanel Chance a byla skvělá. Dobrý výdrž, krásná vůně, prakticky totožná s originálem. Určitě mohu Pařížské parfémy doporučit, alespoň, co jsem měla možnost vyzkoušet. 

  • Calvin Klein - BEAUTY, byl parfém, který jsem měla příliš dlouho, až tak, že už mě nebavil a měla jsem jej v šuplíku pracovního stolu. Sice jsem na něj dostala sem tam pochvalu, mě příliš neoslovil. Psala jsem na něj před časem již recenzi. Nebyl špatný, ale ZNOVU BYCH SI JEJ NEPOŘÍDILA.
  • Avon - gelová - slupovací maska z řady Planet Spa byla moc fajn. Krásně voněla a pleť zanechala jemnější a hladší. Určitě mohu doporučit. ANO.
  • Avon - depilační krém na tělo a ruce. Fungoval, mě to s ním celkem šlo od ruky, ale víc si jej pořizovat nebudu. Hold holicí gel či pěna, je pohodlnější a rychlejší záležitost. 
  • Astrid - tělový, samoopalovací přípravek jsem měla již poněkolikáté a vím moc dobře proč. I mě nedělá fleky a příjemně mé tělo natónuje. URČITĚ ANO. 
  • Vosk YC Soft Blanket - klasická, čistá - pudrová vůně, která stačí i na větší prostory. Kupuji ráda a opakovaně, ale je lepší spíše pro letní období. 
A toto byl poslední spotřebovanec měsíce listopad. ☺
A jak jsi na tom ty? Jaká je tvá statistika? ☺

Velký pozdrav z Pece pod Sněžkou, kde místo sněhu, padá déšť. 
❄️🙈

Moc děkuji, že jsi se článkem dostala až k samotnému závěru a nyní už přeji jen krásný den. 


Měj pohodičku. papa ♥


7 komentářů:

  1. Na vůně se chvilku budu jen dívat - pod stromeček jsem dostala parfém - tedy olejový, voní božsky. 🙂
    Doufám, že jste měla hezké Vánoce? Užijte si zbytek roku a mějte se fajn. ❤

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Nikol, děkuji, krásný zbytek roku 2023. A do toho nového, jen to dobré, ať se daří, jsme štastní, zdraví a blogování nás stále baví. ☺♥

      Vymazat
    2. Děkuji a nápodobně. ❤

      Vymazat
  2. Eriko, koukám, že píšeme článek o spotřebované kosmetice ve stejný den - já ho na blog přidala před chvílí.
    Užívej si hory.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáno, jdu se hnedle podívat. ☺♥ Hezkou, poslední sobotu, tohoto roku.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri,
    gel na holení jsem v létě taktéž měla a tahle vůně se jim moc povedla. Masku Yves Rocher jsem dostala jako dárek k nákupu, ale darovala jsem mamce, já si na heřmánek moc nepotrpím. Medová Cien maska mi vůbec nesedla vůní ani funkčností. Vichy booster je za mě super, ale trochu předražený na to co dělá. Já měla v listopadu bohaté spotřebováno, prosinec bude zase trochu střídmější.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, souhlasím, krásný a pohodový konec letošního roku. Do Nového roku přeji jen štěstí a pohodu ♥♥.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...