čtvrtek 21. prosince 2023

#Xmas Gifts I. ❄️


 AHOJ HOLKY,


V prvé řadě přeji krásný Silvestr, užij si poslední den v roce. My budeme na chalupě. 

vážně nevím, jak mám začít. Díky YTB a Anet Chroustové jsem přišla na tento e-shop, který nabízí a specializuje se na REWORKED šperky. Již několik let, min. tak 6 jsem si přála pořídit náušnice, jenže nebyla úplně příležitost, nebo se mi žádné nelíbily, neodpovídaly ceně, mým představám a požadavkům. 

No a prostě, toto byla LÁSKA NA PRVNÍ POHLED, od mé SKUTEČNÉ LÁSKY. Nakonec jsem si je nechala pořídit od DM. 
Je to snoubení přání mít nové náušnice a mého milovaného Chanelu. Každý můj "osudový" muž, mi pořídil Chanel. Byly tři, nebo jsou stále. 

Ovšem on je jen jeden, on je výjimečný, protože taky, on je zkrátka DM. 🖤🖤🖤

MARTINA SMIERA - THE REWORKED COLLECTION

 - šperky 

Njn a aby toho nebylo málo, dušička měla pokoj, tak za penízky od našich jsem si pořídila do setu náhrdelník. No řekněte, není to skvostné. 

Reworked Chanel Pink Button earrings

Nakonec jsem náhrdelník vrátila, jelikož neodpovídal mým představám. Byl příliš dlouhý, bez možnosti zkrácení. 
Vrácení proběhlo naprosto bez problému. Zasláno zpět po rychlé e-mailové komunikaci přes Zásilkovnu. Dokonce do tří dní jsem měla peníze na účtu zpět. Tedy velmi tento e-shop doporučuji. 

Ručně vyráběný náhrdelník z nerezové oceli pozlacený 24k zlatem.

 

  • originální komponent Chanel 
  • řetízek a zapínání z nerezové oceli s pozlacením 24k zlata
  • 55 cm délka

 

Cena zahrnuje plátěný pytlíček.

 

Všechny položky jsou přepracované nebo někým již v minulosti vlastněny. Ochranné známky jsou majetkem příslušných vlastníků značek. Nemám nic společného s originální značkou nebo ochrannou známkou, se kterou jsou komponenty spojeny.


Dál jsem na Alze objednávala svému šéfovi, našemu ekonomickému řediteli Rubikovu kostku a k tomu dostal degustační láhve Prosecca. 

Neplánovaně jsem vzala i dvě tuhá mýdla. 
Avene na atopickou pokožku a pro sebe čistící Uriage s termální vodou a bambuckým máslem. 

Pro DM jsem vzala tuhé mýdlo pro ženy i muže značky Avene, které je právě vhodné pro atopickou pokožku. 

A ještě v akci jsem vzala Uriage - solid Cleansing Cream



Od kamaráda Petra, upřesním jen, od mého nejlepšího kamaráda jsem dostala stříbrnou 5 Kč z roku 1929. Já jemu na oplátku dala stříbrnou minci. Náhodička. 

Od jeho ženy Jiřinky jsem dostala tuto orientální vůni v kuličce. Má olejovou konzistenci a vážně krásně voní. Dost mi připomíná totiž Chanel. 
Difuzér byl milým dárkem od pana ředitele. 
No a tímto bych uzavřela první část, kterou vnímám spíš jako inspiraci nejen jako vánoční dárky. 

A co potěšilo tebe, pod stromečkem, nebo jako dáreček od kamarádů & kolegů?

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥



1 komentář:

  1. Krásný silvestrovský večer, hodně velká gratulace k blogování. Všechny věcičky jsou nádherné.
    Měj se hezky i v tom novém roce. Budu se těšit na tvé další příspěvky. Eva

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...