neděle 7. ledna 2024

#Konec roku 2023 I. část

 

AHOJ HOLKY,
KRÁSNOU PRVNÍ LEDNOVOU NEDĚLI PŘEJI, a  vítám tě u nového článku. 
Konec méhé roku 2023, bych začala tímto článkem. Rozhodla jsem se konec roku rozdělit.  : )
Běhání na Střížkově, tentokrát se musím pochválit, mi to šlo dobře, sice to není maraton, ale na téměř 9km mám super tempo, které jsem si od začátku udržela. 
Prostě běh, nebo i jiný sport sedne, hodně to u mě záleží na stupni únavy, fázi mez. cyklu, který mě bohužel hodně ovlivňuje. 
Ráno v kanceláři. 
#selfie #me #december #czechblogger 
Královna Izi, moje láska. 
Kdo by řekl, že příští rok oslaví plnoletost. Ano, v květnu 2024 jí bude 18 let, co jsme si ji jako koťátko z klánovického útulku vzali. 😻🫶
Vepřová kotleta s fazolkami a bramborem, tak trochu jsem se nechala inspirovat receptem mé bývalé tchýně, Jitřenky. 

Nové vlasy, melírky dopadly skvěle, kadeřnice mi dokonce pochválila kvalitu vlasů a lehce jsme zastřihly. 
Objednávala jsem v akci basu piv a Izoušek ji snad DM hlídá, alespoň ten její kukuč. 😻
S DM jsme po víkendu byli u nás v Parčíku na Střížkově na večeři. 
Salát s kozím sýrem na lůžku z červené řepy a kuřecí křídla se speciální omáčkou Parčík, která ti povím, že chutná jako šípková omáčka. Neskutečně dobré, oboje. 
Jedna pracovní - výtahovka. Botky jsou na přezutí, už jsem vytáhla zimní. 
Toto se mi velice líbí, narazila jsem na to na IG ,proto jsem si s dovolením zkopírovala a semka odložila. 
Velká pravda, tyto techniky znám a mohu doporučit, že fungují, min. jako prevence jsou skvělé. 
Ještě než napadl snížek, tak jsem si byla zaběhat. 
Tentokrát mi to více, než sedlo. Na to, že jsem uběhla téměř 9km, tak mám velmi svižné tempo, alespoň tedy na mě. 
#working #me #december #2023
Další pracovní, v mém oblíbeném světlém svetru, který mám určitě ze 2handu a je tuším, že z H&M. 
#me #czechblogger #praguelife 

Další pracovní týden bylo slušně našlapaný, proto v pátek jsem volila pohodlnou mikinu Calvin Klein a teplé boty. 



Mám všeho všudy asi tři mikiny značky Calvin Klein, jejich pořizovací cena není nízká, ale vydrží věčnost. 
Obecně, mě se celkem vyplatí do oblečení a bot investovat, jelikož mi prakticky vše vydrží skutečně dlouhá léta. Tuto dobrou vlastnost jsem zdědila po své mami. 


A přišel mi první vánoční dárek od milé Sabči. 
Tuto super limitku od Isany mi poslala. Velké díky 🫶❄️. 
První prosincový víkend napadlo nevídaně sněhu, prý v Praze za posledních deset let tolik nebylo, což je dost možná i pravda. 
Jinde zimy netrávím, nežli v Praze, čili bych si to měla pamatovat. 
Za celý víkend nasněžilo dobých 20-30čísel, vypadalo to, jako na zasněženém sídlišti Střížkov. 
Celý víkend jsem prakticky nevytáhla paty z bytu. Balila jsem poslední malé dárečky a odpočívala. 
Pár pracovních, ten týden jsem vstávala a také chodila do práce velmi, velmi brzy. Před 6h jsem tam již seděla. 
Ptáte se proč, no protože jsem mega "pacient" a na stres reaguji dost často tím, že nemohu spát, přehodí se mi prakticky režim. 
Taky nám začalo trochu mrznout, proto jsem vytáhla poprvé zimní botky Merrell a dobře jsem udělala. 
Od kolegyň, krásný dáreček, Česká vánoční ozdoba a prasátko pro štěstí. 
Mix dobrot. Ne nebojte, neměla jsem to na jednou. První fotka je z oslavy z práce, pak Lind pralinky od DM a naše malá - lehká večeře. 
A rampouchy se nám v práci, u našeho kuřáckého koutku udělaly. 
Posezení s kolegyněmi v kavárně na Kobylisích. Sešlost byla vydařená. 
Dala jsem si nealko Krušovice a k tomu speciální Huspeninu. 
Víkendové, rychlé vaření. Jen mě štvalo, že nešlo běhat, mráz sice již polevil, ale ty neuklizené chodníky, plné sněhového marastu mě vždy vytočily. Chjo. 
Užívala jsem si každý den adventní kalendář, každý den byl jiný, což bylo moc fajn. 
Pózující Izoušek a kdybyste viděly, jak si oblíbila DM, až se mi sám ptal, jestli je ten "Kocourek" tak přítulný ke všem, já na to vždy odvětím, že nikoli. Že je jako panička a jen k těm, které miluje. 
Zázvorovo&rakytníkový drink, soft drink, v kavárně CoffeeTime U Anděla. 
Od léta jsem se s kamarádem Petrem neviděla, až nyní nám to vyšlo. Bylo to parádní. 
Nejprve kávička a potom dlabanec v nově otevřeném podniku opět U Anděla, Kobe. Vím, proč Kobe nemusím. 
275Kč za Caesar salát je "obvyklá" cena v centru, ovšem musí za to taky stát, o ančovičkách si mohl nechat jen zdát a neměli ani hranolky, nedochucený byl až hrůza. Ale díky kamarádovi jsem si to užila. 

Byla to neděle, přišla jsem domů, ještě před 16h jsem zalehla k odpolednímu šlofíku a probudila jsem se až ve 23h. Slušně jsem si to natáhla. 😅



Díky Týnuš Třešničkové jsem objevila kavárnu snů. Prada Caffe.

A tím bych asi uzavřela tento článek.

A jaký byl Tvůj konec roku, nebo spíš adventní doba?

Opět se trochu ochladilo, jak ostatně avizovali a já mám dopoledne rande s kamarádem na Smíchově, tak se jdu připravovat. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥


7 komentářů:

  1. Ahoj Eri, já mám prosinec vždycky hodně plný a tento nebyl jiný, ostatně jsem o tom již psala ve shrnutí. Třicet čísel sněhu v Praze to je pomalu na sněhový prázdniny ne? :-D S tím pohybem v zimě klobouk dolů, já byla včera na hodinové procházce a stihla jsem si nastydnout koleno. Absolutně to nechápu.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj sněhový prázdniny ❄️😯🤗😅. Krásný, druhý pracovní týden kočko přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Hezké dny jsi Eri měla. Já měla advent krásný, podle mých představ.
    To Caffé Prada je v Londýně?
    Měj se hezky. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi vím, četla jsem, užili jste si i wellness v Teplicích. Já postupu pomalu, jsem hold šnek. Krásný začátek týdne přeji. ☺♥

      Vymazat
  3. Eri, o mém prosinci sis už mohla přečíst u mne na blogu. U tebe obdivuji energii do běhání a taky to, jak ti to na fotkách neuvěřitelně sluší. Jídlo z Parčíku vypadá moc pěkně, hned bych si dala. A advenťák od Sonnentoru je fajn, byť ty říkanky na jednotlivých sáčcích jsou lehce infantilní :). Měla jsem ho loni nebo předloni, teď čekám, až se zas firma vytasí s novým designem ;-)
    Měj se fajn

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hezký den milá Stáňo, vidíš, jdu uveřejnit článek o advenťáku s čajíky. ☺ Jen se mi vůbec, ale vůbec nechce do té zimy. Brr. Měj prima den. ❄️😻

      Vymazat
  4. Teda... 18 let, to je slušný věk :-) . My s manželkou přispíváme a pomáháme útulku, který je v našem městě. Pomáháme jak finančně, tak i osobně s čím je potřeba. Pak pomáháme lidem, aby měli peníze. To teda není tak úplně nezištný, protože investice do půjček slušně vynáší. Část peněz ale dáváme právě na ten útulek, takže máme svědomí čistý :-D .

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...