pondělí 8. ledna 2024

#Xmas Gifts II. ❄️❄️

 AHOJ HOLKY, 

jak se máte? Hezký začátek druhého lednového týdne přeji?

Vrhnu se na to, aby tento článek s vánočními dárky nevyšel až o Velikonoce. 

Prosím pěkně, tak toto všechnu, tuto všechnu krásu jsem dostala od Hani. 
Skvělé mono stíny z Glam Hop a Avon krém na ruce s vůní Verberny a zeleného čaje, který voní naprosto kouzelně a jeho vůně je návyková. Prostě Verbena. 
V balíku od Hani bylo i něco na zub, oříšky a čokoládičky, které již padly. 
Další stíny, tentokrát od Jordany, které jsou tedy mega pigmentované, co jsem zatím zkoušela. 

Ovšem zde mě málem "omyli", v balíku byla svíčka YC ve variantě Baby Powder, což je má oblíbená vůně. A pak také termo skleněný hrneček. 
Zde mi doslova srdce zaplesalo, protože od Hani jsem právě k Vánocům, před dvěma lety dostala hrníček na čaj s kočičkami, který mám v práci. Přesně si vybavuji, jak jsem si jej vybalila, tehdá ještě na MMR. Hani, ani nevíš, jak moc mě to dostalo. Děkuji. 
Juicy Bomb od Essence je super produkt, sama jeden již v kabelce mám a na Gimme Glow rozjasňovač, jsem tento týden koukala. 

Dvě paletky očních stínů k tomu, na ty se těším obzvláště, až je začnu testovat, což bude brzy. Paletku očních stínů od Gabriella Salvete jsem snad nikdy neměla. Obě jsou v mých oblíbených, asi dost nudných nude tónech. 

Toto není úplně vánoční dárek, ale (
dodatečný) dárek k svátku pro DM.
Modro - šedý svetr, který je teplejší a hlavně, má dostatečně dlouhé rukávy. 
Svetr DM padne, jako ulitý a prý si jej vezme s sebou na hory (kde jsme byli hned po Vánocích). 
Od milé kolegyně Marti, která mi však uštědřila velmi nemilou informaci o svém odchodu z SBD. 
Svíčka, ubrousky se extra hodí a brož s kočičkami. 
Od Jiřinky, kamarádky mámy jsem dostala již poněkolikáté ručně vyráběné ozdoby. 
Mix dárečků a dobrot od Mami, které nám nabalila, když jsme tam byli na vánoční návštěvě. ♥
Co mě ale extra potěšilo a také i překvapilo, byl voucher do Lidlu. Stírací los se stal již takovou tradicí, máma nám jej kupuje snad 30let. 
Dáreček, který má pro mě citovou hodnotu, porcelánový zvoneček se symbolem Madonky od mé kmotry Anny. 
Od švagrové jsem dostala Rituals....

A čím potěšili kamarádi & kolegové, či rodina Tebe?? 


Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥


4 komentáře:

  1. Milá Eri,
    prajem Ti všetko naj v Novom roku!
    Darčeky si dostala krásne, ale najviac ma dostala mačacia brošňa, je krásna (milujem brošne). Žreby u nás kupujem všetkým ja :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj moje milá. Zjistila jsem, že brože jsou vážně oblíbené, zvláště pak ty s vánoční tématikou. Měj krásný den. ☺

      Vymazat
  2. Eri, hezké dárečky. Zaujala mne brož s kočičkami - ta je moc hezká. A dárečky od Haničky taky

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Brož mě taky překvapila. Ona Marťa je velká milovnice koček. Krásný den přeji. ☺☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...