úterý 23. ledna 2024

#Recenze - Clinique noční maska

 


AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešní recenze. Značku Clinique mám ráda a celkem bych i řekla, že ji mám prozkoušenou. Však, však, tuto noční pleťovou masku zkouším poprvé. A právě proto se s vámi chci podělit o své zkušenosti. 


Joo, ano, bude to zase trochu v superlativách, ale tato NOČNÍ MASKA JE PROSTĚ NAPROSTO SKVĚLÁ. Moje pleť si ji nemůže vynachválit a již mám doma koupené nové balení. 
Krásně hydratuje, má krémovo - gelovou konzistenci. Nanáší se snadno, rychle, ale pleť je trochu lepkavá, takže pro čistě povlečené ložní prádlo to není značka ideál. Cokoli se nanáší na noc, přes noc, je trochu více hutné, výživné a doba vstřebávání je delší. Nedoporučuji spát na břiše. 🤣🙈

Clinique Moisture Surge™ Overnight Mask
mám v balení CESTOVNÍ MINI VERZE objemu 30ml. Kupovala jsem s nějaké výhodném setu. 

Full - plné 100 ml balení vyjde v akci na 650,- Kč, již jsem si jej pořídila, jelikož s tímto 30ml balením jsem natolik spokojená, že jsem nemohla jinak. 
Oficiální popis z Notina:

dodává pleti intenzivní hloubkovou hydrataci
zanechává pleť jemnou a rozjasněnou
zabraňuje vysušování pleti
snadno se nanáší


Složení:bez parfemace – pleť nedráždí a nevysušuje  - ANO MOHU POTVRDIT, naopak skvěle hydratuje 
bez obsahu oleje – nezatěžuje pleť - SKUTEČNĚ, ŽÁDNÝ UMAŠTĚNÝ OLEJOVÝ POCIT 
nekomedogenní – neucpává póry - OPĚT, MOHU POTVRDIT
je vhodná pro všechny typy pleti - PRO MOU SUCHOU PLEŤ JE PARÁDNÍ  

Nanáším masku na celý obličej, občas i krk a dekolt jakýkoliv večer, kdy chci své pleti dodat potřebnou dávku hydratace. Nechávám dle doporučení působit přes celou noc.

Maska má bílou barvu, překrásnou vůni, lehkou, nevtíravou,  ale přitom podmanivou, ta mě oslovila hned při prvním nanášení. 
Nanesu večer na vyčištěnou pleť, tedy ideálně, nebo i přes den, když vím, že nikam nepůjdu. Nechám působit několik hodin / přes noc. Ráno je má pokožka znatelně jemnější, vypnutější a působí dojmem, jako kdybych do ní celou noc pumpovala kys. hyaluronovou. 
Výsledek patrný hned po prvním použití. Nanáším cca 2x do týdne a jsem s maskou OPRAVDU MOC SPOKOJENÁ. Že už jsem téměř na dně a pořídila jsem si nové, plné balení, právě v akci na Notinu. 



Za mě toto JEDEN Z TOP PRODUKTŮ ZNAČKY CLINIQUE, určit jej řadím před jejich věhlasný hydratační světle růžový krémík. 

A jaké zkušenosti máš s touto značkou Ty?


Krásné úterý přeji, pro mě je to první den po prodlouženém víkendu v práci. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥


4 komentáře:

  1. Noční masku jsem nikdy neměla.Ale znáš mě.....)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi je vážně skvělá, ráno je pleť krásně vyhlazená. ☺ Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, od Clinique jsem nikdy nic nezkoušela a tenhle typ produktu mě popravdě neláká :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, ani ten jejich gel - krém, je fajn na léto, pro mladší pleť velmi oblíbený. ☺ Krásný víkend měj.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...