sobota 27. ledna 2024

#Shopping2024 lII.

AHOJ HOLKY,
krásné sobotní ráno přeji, doufám, že se máte dobře. 

Nákupy začnu dárečkem od milé kolegyně, kdy mi dala tělový krém od Oriflame s vůní mléka medu. Na to, že já vůni medu nevyhledávám, tak nevoní špatně. 

No a na Rohlíku jsem si od Rossmanna pořídila Prokudent, ústní sprej, což jsem shledala jako velmi praktickou věc. 
Nyní to tady bude samá Isana a do DMka ani nepáchnu, jak se znám, ale ne, na DM drogérii nic nemá. 
Z řady Isana Med, což je pro citlivou pokožku jsem pořídila sprchový gel a klasické tuhé mýdlo. 

V akci jsem si vzala tento roztíratelný sýr s kozí příměsí, který mám velmi ráda. Jejich Tvargle jsou fantastické a pro členy Rohlík klubu jsou vždy o něco výhodnější. 
Od DM jsem dostala výběrovou zrnkovou kávu od značky Upraženo - ZIMNÍ SMĚS z limitované edice. Jedná se o 100 Arabicu. 
Směs Honduras&Peru s čokoládovým a karamelovým nádechem. Chutná znamenitě, s mým Segafredem se nedá srovnat. 
Díky 🫶. 
JJ opět Rohlík, kde mě zaujala vlasová stylingová záležitost. Respektive hned dvě. 
Loknovač, který vyšel na 210,- Kč a sprej na podporu mořských vln. Saténová pomůcka, na kterou si namotáte vlasy a necháte ideálně přes nos působit. 
Vlasy se mi u moře krásně vlní, tak snad se k němu brzy dostanu a mezi tím to zkusím za podpory tohoto Isana spreje za 65,- Kč. 
V Penny jsem se nechala doslova zlákat svou mlsností. 
Kefírové mléko se nyní snažím pít pravidelně, ale nedaří se mi to tak, jak bych asi bylo žádoucí. 
Zelený salát jsem objevila, tak na ten jsem hodně zvědavá, kešu - to už je u mě celkem nezbytnost, rýžové nudle z večerky a potom vatové tamponky vč. odlakovače, který mají velmi levný. 
Sýry u mě nesmí chybět. Uzeniny já v Penny ani v Lidlu nekupuji. 
Nakonec jsem si pořídila  obalovaný sýr a rybí prsty vč. přílohy a to kroket. Sýr byl velmi špatný, rybí prsty - proč ne. Krokety - paráda. 

Tak a to byly mé poslední nákupy. Největší radost mám z produktů na vlasy. Sprej na mořské vlny a loknovač jsou ÚŽASNÉ. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥



4 komentáře:

  1. Ahoj Eri,
    zaujal ma ten sprej na vlny. More mi urobí vždy vlnky, tak by to bolo fajn vyskúšať... a ten loknovač obdivujem asi všade na nete... niekedy by si mohla ukázať výsledok :)
    Maj sa krásne a uži si víkend, pá
    A.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pokusím se vyfotit hned po sundání. Jinak mě udělá spíš takové ledabylé vlny, ale i tak je to moc fajn. ☺☺

      Vymazat
  2. Já mám pocit, že teď kupuju jen nejnutnější jídlo. Moje moje obvyklé články o nákupech a o tom, co jsem ochutnala, budou za leden asi hodně stručné :)
    Hezký den

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...