úterý 13. února 2024

#Giveaway l. k 10. letému výročí blogu


AHOJ HOLKY, 
jelikož tento rok na podzim to bude DESET LET, co jsem založila tento blog, který mi tolik dává a vy mě. Proto jsem si pro vás připravila první soutěž. 



Je to takový mix věcí, které mám sama ráda. Svíčka, která má výrazný smaragdový obal, ale zvládne provonět i větší prostory. Ze sekce kosmetiky tady mám Te Sori de Orient tělový sprej, ikonický korektor v kalíšku Catrice a masku na nohy. 
Jsem milovník čajů, tak jeden takový speciálnější přidávám. 

Ještě jednou bych chtěla moc poděkovat za to, že blog celou dobu funguje, za tuto skvělou komunitu a vás. 
  • Do výhry se můžeš zapojit tím, že mě budeš sledovat na blogu či instagramu
  • Přidej komentář, abych tě mohla následně v případě vylosování kontaktovat. 
  • Nepovinné je označit kamaráda, kterému by se soutěž mohla líbit. 
Soutěž bude probíhat paralelně jak zde na blogu, tak i na IG. 
Výherce bude jeden. (soutěží více, tato je první : ))
Soutěž potrvá od pátku 16/2/2024 do následujícího pátku, kdy v sobotu 24/2/2024 (datum koncertu DM 🖤) vylosuji a o víkendu uveřejním výherce. 



Moc děkuji za tvou přízeň a součást mého blogo-světa. 

Díky, že jsi, že jste tak skvělí a báječní. 

Krásný páteční večer přeji. 

pa E. 

8 komentářů:

  1. Eriko, gratuluju k výročí blogu a do dalšího desetiletí přeju hodně nápadů na články a taky hodně čtenářů. Jinak tě sleduji tady a FB, IG je u mne "popelka", moc tam nechodím, ale hodila jsem si tě do sledování taky :)

    OdpovědětVymazat
  2. Gratuluji k blogovému výročí. Chodím k tobě moc ráda)))

    OdpovědětVymazat
  3. Gratulujem! Je to už ozaj dlhá doba, ja som začala už pred 11 rokmi a ani neviem ako to ubehlo...
    Rada čítam tvoj blog, hlavne rada prezerám tvoje nákupy :)

    OdpovědětVymazat
  4. SOUTĚŽ UKONČENA, GRATULUJI STÁNĚ🤗😉✔️

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...