pondělí 26. února 2024

#Recenze - Saloos - ZELENÝ JÍL

AHOJ HOLKY, 
přeji krásný začátek posledního únorového týdne. Značku Saloos zkouším poprvé, vostuda jsem vím. Pořád mě ale nejvíce láká jejich růžová voda ve variantě ovšem levandule, či borovice tuším. 
No dneska je na pořadu dne PLEŤOVÁ MASKA SE ZELENÝM JÍLEM. 
Když jsem si masku vybírala, prvně jsem dala do košíku bílou, tam bylo napsáno, že je na celé tělo, já chtěla primárně na obličej. 

Výjimečné účinky jílu jsou známa již po celá staletí díky své schopnosti detoxikace, zbavování nečistot a zmírnění otoku či zánětu. Získávají se z nezpevněné usazené horniny, kterou tvoří jílovité složky.

Nabídka je hned trojí - bílý, zelený nebo marocký jíl?

Každý jíl se liší množstvím a poměrem aktivních látek.
Doporučuji při výběru zohlednit nejen účinky, ale také váš typ pleti. Obecně lze říct, že zelený jíl je vhodný pro smíšenou a mastnou pleť, bílý jíl na každý typ pleti včetně velmi citlivé a marocký jíl pro normální pleť.


Proč jsem volila zelený, i přes to že akné nemám, protože potřebuji vyčistit rozšířené póry a zmenšit jejich viditelnost. 
Jílových masek jsem měla opravdu hodně, jak ty dražší kategorie, nebo naposledy dvě varianty z Actionu. 

Tuto masku jsem pořídila na Rohlíku, kdy toto 140 g balení mě vyšlo na 145,- Kč což je doporučená cena na samotném e-shopu Saloos cosmetic. 
Balení je pěkné, plastové víčko, ve kterém by asi i maska šla namíchat, což jsem udělala poprvé, ale  následné čištění mě odradilo. Proto jsem si na masku připravila mističku a odměrku, která není součástí balení. 
Maska byla opatřena papírovou ochrannou folií, což velmi chválím. 


Co mě ale opravdu velmi, velmi překvapilo, že maska se dá použít rovnou i do vlasů, nebo jako přísada  - součást koupele. Všechny tyto varianty jsem vyzkoušela. Nepotřebovala jsem se utvrzovat, že pro mě je ideální a to asi jediná varianta - NAMÍCHAT SI V POMĚRU 1,5 : 1 PLEŤOVOU MASKU. 
Nanáším štětečkem, nechávám působit, než maska lehce zaschne a změní barvu, tedy lehce zesvětlá. 

Prášek je velice jemně namletý, pozor je jako živý, aby nedošlo ke škodám, případným rozsypáním. 
Namíchám 1,5 odměrky jílu a přidám 1 odměrku čisté kohoutkové vody. 
Maska jde dobře a snadno rozmíchat do hladké konzistence, která vyhovuje mě. Příliš tekutá se mi neosvědčila, proto jsem si našla své dávkování, je to o tom najít si tu svou. 
Míchám  a nanáším štětečkem, který na masky mám vyčleněný. 

10- 15min max mi stačí nechat masku působit. 
Tato zelená variant pro mastnou, nebo smíšenou pleť mi NAPROSTO NÁDHERNĚ VYČISTÍ PORY, BEZ JAKÉHOKOLI MECHANICKÉHO ČIŠTĚNÍ A ZANECHÁ JE STAŽENÉ A SKUTEČNĚ JIŽ PO DVOU POUŽITÍT OKEM VIDITELNÉ. 
Tuto masku bych hodnotila ještě lépe, než tu, o které jsem si myslela, že mi fungovala nejvíce a to byla Glam Glow ze Sephory. 

Saloos maska je NAPROSTO PARÁDÍ svým výsledkem, že stojí i za případnou složitější přípravu a horší smívání. Maska čistí, tonizuje a NEVYSUŠUJE, což je až neuvěřitelné. 
Jelikož je masky skutečně hodně, tak jsem ji darovala kamarádkám a kolegyni, kdy jsem dostala stejnou zpětnou vazbu. Na mladší pleť, která má sklony se více mastit je značka ideál. Ale i s mou, suchou a stárnoucí pletí umí doslova divy. ♥
Používám min. 1x týdně, střídám s jinou pleťovou maskou. 

A jaké jsou tvé zkušenosti se značkou Saloos? 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥



6 komentářů:

  1. Tak na tuhle masku jsem líná - míchat ji i pak smývat :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Plně chápu, ale je to vážně o zvyku. Krásný den přeji. ☺

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já od Saloos zkoušela snad akorát olejíčky na tělo a scrub a byla jsem spokojená :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, masku jsem si velmi oblíbila. Krásný den přeji. ♥

      Vymazat
  3. Neznám...ale mám ten pocit, že bych to asi na obličeji nesnesla. Mám raději ty plátýnkové. Minulý víkend jsem si přivezla zásobu z Německa. Jsem zvědavá, jaké budou.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, zase výlet ♥. Maska mi vážně sedí, že se i dokopu si ji celkem pravidelně namíchat.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

DUBEN - APRIL ☘️🪻

AHOJ HOLKY,  vítám vás a rovnou začnu obrazem, který mi nástěnný kalendář ukazuje a tím je NADĚJE. O jak příhodné a symbolické.  ...