středa 28. února 2024

#Spotřebováno za únor 2024



AHOJ HOLKY, 
hezkou středu přeji. Já usedám a sepisuji únorovou statistiku, již s lehkým předstihem. 
  • Isana - tělové mléko s vůní brusinek ze zimní limitky jsem vymazala poměrně rychle. Dobře hydratovalo, jen chvíli trvalo, než se vstřebalo. Byl to dárek v setu, který byl moc FAJN. Nevím, jestli se dá ještě pořídit, ale určitě Isana tělové produkty má moc prima. Pro nenáročného zákazníka, značka ideál. Levné a dostupné. 
  • Astrit - samoopalovací tělové mléko, MÉ NĚKOLIKÁTÉ BALENÍ. Což snad mluví za vše. ANO MOHU DOPORUČIT. 
  • Avon - krém na ruce s vůní zeleného čaje a Verbeny, což byla moc krásná vůně, takovou jsem od Avonu ještě nezažila. Spíš než na ruce jsem krém využila na celé tělo. Byl to rovněž dárek, od Hani. BYLA JSEM SPOKOJENÁ. 
  • Johnsons - dětský koupelový a sprchový gel pro citlivou pleť, jsem nejvíce využívala na příležitostné mytí štětců. I proto mi tak dlouho vydržel. Vůně mi 2x neseděla, ale myl dobře, slušně i pěnil a ruce jsem neměla vysušené. ANO, produkt dělá co má. 

  • Pleťová maska s francouzským jílem a růžovou vodou, kterou jsem pořídila v Actionu a je stále v nabídce. MASKA JE TO PARÁDNÍ. Dobře čistí a stáhne póry, je levná a dlouho vydrží. Pozor, trochu hůř jde smýt a lehce vysušuje. Ovšem, poměr & cena & výkon = PARÁDNÍ. URČITĚ SI POŘÍDÍM ZNOVU. 
  • Balea - další čistící maska přímo určená na problematickou pleť s obsahem zinku, což je při aplikaci znát. Minerály z Mrtvého moře nevím jestli skutečně obsahuje, ale moc příjemně voní. Opět, je to mé několikáté balení. Smývání je krapet náročnější, nanášení je nejlepší prsty, jelikož maska má hutnější konzistenci. URČITĚ MOHU DOPORUČIT, maska mi vyhovuje a POŘÍDÍM SI ZNOVU. 
  • Ameté - privátka Teta drogérie, sůl do koupele také s minerály z Mrtvého moře. Byly to větší, světle modré kusy solných krystalek. Pomalu se rozpouštěly, vodu příliš nezabarvily, nic extra nedělaly. Použila jsem 2x při své pravidelné pedicúre procedúře. NE, sůl mě nic neřekla, proto bych SI JI ZNOVU NEPOŘÍDILA. 
  • Balea - ceramidové sérum Vital, mělo mléčnou barvu, rychle a dobře se do pleti vstřebalo a mojí pokožce VYLOŽENĚ SEDLO, proto jej mohu vřele doporučit. Tato Balea řada se vážně povedla. 
  • Inecto essential - hydratační šampón jsem pořídila v prodejně Action. Protože jsem chtěla velké balení, jelikož mám větší spotřebu, když sportuji. Nyní nesportuji 👎, za což se vážně pochválit nemůžu, ale šampon byl fajn. NENADCHCNE & NEURAZÍ, trochu vysušoval, ale následná péče pomohla. 
  • Loreal Paris - ELSEVE DREAM LONG, je řada, kterou jsem používala před mnoha lety, když byla uvedena na trh, dejme tomu třeba 6-7 let na zpět. Mám tady určitě i recenzi. Skvělý, ověřený produkt. URČITĚ BYCH SI POŘÍDILA ZNOVU.  
  • Hugo Boss - klasická, typická a překrásná vůně. Sprchový gel provoněl nejen celou koupelnu, ale i byt. Za mě ÚŽASNÁ VŮNĚ, takže i se sprchovým gelem jsme byli spokojeni. 
  • Balea - zimní sprchový gel z jejich limitky s vůní vanilky a mandarinky mě oslovil natolik, že nyní lituji, proč jsem si jich nepořídila víc. Musím se podívat, jestli je sprcháč stále k sehnání. Mě Balea limitky asi nikdy nepřestanou bavit. 
  • Loreal REVITALIFT  - pečující tonikum s kyselinou Glykolovou, která působila jako velice jemný a precizní peeling. NAPROSTO FANTASTICKÝ PRODUKT. Určitě si pořídím znovu. 
  • ToDay 3v1 čistící a odličovací ubrousky z Penny - NEBYLY VŮBEC ZLÉ. Dopotřebovala jsem je nakonec na chalupě. Jsou levné, pevné, nedráždí pokožku, skutečně očistí, i odlíčí. Za mě moc fajn produkt, který si pořídím znovu. ANO.
  • Balea - BHA Liquid Peeling z řady Beauty Expert, bylo vlastně takové tonikum s moc příjemným, jako by až mastným finišem. Skvěle fungovalo, na mou pleť skutečně působilo jako jemný, přitom vysoce účinný BHA peeling. URČITĚ MOHU DOPORUČIT A POŘÍDÍM SI ZNOVU. 
  • CeraVe - pleťový krém, který jsem tolik chtěla vyzkoušet. Dopotřebovala jsem zbytečky nakonec tady na chalupě, kdy jsem si jím namazala ruce. Byl to fajn krém, hydratační, nemastného složení, rychle se vsakoval, nedělal na pleti žádnou neplechu. Určitě vhodný pro všechny typy pleti. ANO, MOHU DOPORUČIT. 

  • YC - vosk s vůní kokosové vody voněl naprosto krásně. Sladce,příjemně a přitom žádný bolehlav. Provonil i větší prostory. Pálím paralelně i se svíčkou YC, co mám z Penny a ta tolik prostě nevoní, proto jsem stále věrná voskům. ♥




Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥





8 komentářů:

  1. Ahoj Eri , zajímavá směska produktů. Já se přiznám, že mně co tobě na vlasy sedí snad zásadně vůbec nesedí :D Vůni zelený čaj a verbena od Avonu jsem měla ve scrubu na tělo a není vůbec špatná. Jílovou masku s minerály z Mrtvého moře zbožňuju z Avonu z té řady Planet spa.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, řadu Platet Spa mám velmi ráda. ♥ Krásný den přeji.

      Vymazat
  2. Eriko, slušná spotřeba. Já teprve nedávno dala dohromady článek o té lednové, takže s únorovou si dám určitě na chvíli načas. Z toho co, jsi vyzkoušela ty, znám jen krém CeraVe (měla jsem kdysi na testování mraky vzorečků, poslední jsem spotřebovala teď na dovolené). Zaujalo mne sérum s ceramidy

    OdpovědětVymazat
  3. Ráda bych taky někdy napsala, že všechno znám, že všechno používám....ale znáš mě a víš, jak to se mnou je)))) jsem absolutní kosmetický neznalec)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, ale nejsi, máš jiné své oblíbence. Ty jsi největší cestovatel, kterého znám. Měj krásný den ♥.

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    pěkná spotřeba. Zaujalo mě to tonikum od Lorealu, to bych ráda vyzkoušela.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Only Bio - metoda mytí vlasů CWC -

AHOJ HOLKY, hezkou sobotu přeji 🌞. Vítám vás u dnešní speciální recenze. Hned na začátek zmíním, že tyto produkty ONLYBIO (dostupné již v p...