sobota 9. března 2024

#Shopping2024 Vlll.

AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u nových nákupů a dárků od milé Hani. 

Za body jsem si pořídila k pánvi, kterou máme již na chalupě ještě tento praktický, velký hrnec o průměru 28cm, který je nižší a připomíná mi trochu pekáč. 
Již jsem v něm vařila, a spokojenost. Nečekala bych tak dobré dárky v Penny. I deka z vánoční akce je naprostá pecka. 
Malé zlatnictví&hodinářství přímo ve FN Motol nabízí spousty možností, jak si udělat radost. Důvod mé návštěvy byla výměna baterie za 50,- Kč v hodinkách. Ovšem když jsem tam čekala, tak jsem se letmo podívala na vystavené pozlacené či ocelové šperky a padl mi do oka tento prsten. Byl ve slevě a vyšel na pouhých 300,- Kč, uvidím co a jak vydrží. Zatím VELKÁ SPOKOJENOST. 
Vážně doporučuji udělat si výlet do nemocnice a nechat si tam za 1/5 cenu vyměnit baterii. Ovšem, hotovost s sebou, karty neberou. 
Elektronické cigarety, Camel ploom - zahřívaný tabák a jeho náplně, které jsem si objednala. Vím, že toto není populární nákup, ale pro mě je to denní chleba. Byl zrušen ochucený tabák, nebo náplně, mé nejvíce oblíbené mentolové mi po asi 4 měsících došly, tak jsem udělala objednávku přímo na Camel Ploom, kdy karton vyjde o 300,- Kč levněji, než se prodává běžně v trafice. Proto zvažuji, že udělám větší objednávku, do zásoby. 
Hani mi měla poslat pouze mou objednávku Avonu, ale přišel balík plný další skvělé kosmetiky. 
Vánoce už byly, už když jsem si balík vyzvedla v Zásilkovně, tak se mi velikost a i váha nezdály. no aby ne, když tam bylo další hromada báječné kosmetiky. 
Ano, Hani mě zná, Avon řadu Anew mám velmi ráda a jsem fanda klasických masek, textilní vůbec nepoužívám, jelikož mi nevyhovují. Hani se naprosto trefila. 💪💪Díky, díky. Již masku testuji. 
Tři skvělé odličovače, navíc 2fázové, které já primárně používám. Asi netřeba představovat Yves Rocher s chrpou, jednu dobu byl vyprodaný...., ale po tom co snad změnili recepturu, složení a hlavně taky cenu, není příliš v kurzu. 
No ale ovšem, Mixa odličovač jsem nikdy neměla, pouze micelárku, což byla velká, velká chyba. Tento odličovač je tak šetrný, jemný. Vůbec nepálí a nedráždí, což je až neuvěřitelné, prostě naprosto žádná reakce. Jsem v šoku a již mám rozepsanou recenzi. 
Konečně se dostávám k mé objednávce. Avon řada Planet Spa TRANQUELITY RITUAL set, který obsahuje peeling, pleťovou masku a sprchový gel. Voní přenádherně. 
Bronzující tělové mléko  jsem již měla a vyhovovalo mi, a jelikož tento produkt se snažím používat celý rok, tak jsem po něm sáhla i přes to, že nebyl ve slevě. 
Zde je v hlavní roli úžasná rtěnka z řady Luxe. Překrásný, zlatý a luxusní obal bylo asi největší lákadlo. 
Vybrala jsem si odstín Red Haute. Rtěnka je krásná, hydratační, moc příjemná na rtech, výdrž není příliš dlouhá a pigmentace také ne, ale o to víc se hodí pro každodenní líčení. 
Z rtěnky jsem nadšená. Nelíčím se ničím jiným. Jsem ráda, že jsem využila slevy a objednala si jí. Není zase tak drahá, pod 200,- Kč se dá pořídit. Určitě doporučuji. Avon s rtěnkami válí. 
Objednávala jsem si na doporučení kamarádky a sousedky tužkový depilátor, který bude následovat, tak na mě na celkem "prapodivném" e-shopu, ale vše řádně a rychle dorazilo tuto mapu.

Asi ji znáte, mapa světa, která slouží pro cestovatele, kam si může označit plány, nebo naopak setřít ty státy, místa, které jste navštívili. 
Je to spíš takový "sranda" dárek, protože co darovat chlapovi, který má prakticky všechno. Vlastně ano, má hlavně mě, co více si přát, že jo 🤣🤣🤣, já jsem za všechny prachy. 

Líba mi doporučila tento epilátor - depilátor. Ukázala mi jej názorně a prý, že se mám kouknout na netu, prý stojí stovku. Ano, od 105,- do 500,- Kč jsem jej našla prodávat. Nechtěla jsem rozhodně objednávat z Číny. 
Na jednu mini tužkovou baterku, za 125,- Kč ve velikosti řasenky. Zvládne, kupodivu i hezky právě chloupky okolo rtů, tak jsme na tohoto pomocníka přišly. Např. na Notinu se prodává za 450,- Kč. 
Funguje, obočko zvládne taky, další místa na obličeji, jako jsou stráně či boční - vnější strana stráně zatím nemám v plánu si epilovat. Uvidím, snad mi mé rozhodnutí vydrží. Nerada bych si za chvíli holila celý obličej, i když na boční straně tváří chloupky prostě jsou přítomné. 

V práci se mi na punčochách udělalo oko, sice to nebylo příliš vidět, odchodila jsem s nimi celý den, až na cestu jsem si vzala tyto Bellindy, které jsem ve slevě za 99,- Kč ulovila v Rossmannu. 
V DMku jsem si vzala tyto dvě nové pleťové masky z limitované edice. Třešňová a sušenková, jedna má hezčí obal, než druhá. 
Dál jsem si vzala další tónující tělový krém, který jsem rovněž již měla a je moc fajn. Navíc je za třetinovou cenu oproti Avonu. Ale co jsem ještě přihodila do košíku je Balea - beauty expert GLOW TONER. Tonikum s projasňujícím účinkem, na které se velmi těším. 
A kolegyně mě namotivovala a znovu, cca po třech letech jsem si pořídila tento skvělý produkt. Catrice - zabarvený balzámek, který je extra příjemný na rtech. Ideální s sebou do kabelky, nebo do práce, jelikož zastane práci balzámu a lehké rtěnky zároveň, za krásnou cenu. 
Od stejné značky jsem si ještě vzala voděodolnou Glam & doll volume řasenku. 



A posledním nákupem byla Matcha prášek, z Koloniálu Mili, který máme hned vedle práce. Japonskou zázračnou a blahodárnou Matchu znám min. dvacet let, kdy jsem ji mohla vyzkoušet. Nyní je to pár let trend. Dala jsem ji kamarádovi, který ji nyní "velmi" užívá, takový malý dárek. 
Znáš Matchu, používáš ji do kávy, do mléka? Nebo tě tato potravina - doplněk stravy "míjí"? 

Přeji pěknou sobotu, prima březnový víkend, ať už jej budeš trávit jakkoli. 
Já chci věnovat trochu času blogu, což je moje taková víkendová klasika. 

Moc Děkuji za Tvou pozornost a podporu blogu, který je tu již 9 let. ♥♥♥

6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, přiznám se, že matcha není nic pro mě. Jinak se ti podařilo ulovit moc pěkné kousky, u nás v Penny mají bohužel už jen pánve a ty já bych raději bez teflonového povrchu čili bohužel nevyužiju. Nejvíc se mi líbil asi ten pekáček, jak ti víno nebo marináda postupně prokapávají na pečený pokrm. No nic já se jdu vrátit k práci na rekonstrukci. Hezký víkend!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi v jaké fázi jste už s rekonstrukcí?? Budete to mít vymazlené. ♥

      Vymazat
  2. Eri, barva rtěnky se mi taky moc líbí, a ty pleťové masky mají krásné obaly. Byla jsem v DMku minulou neděli a neviděla jsem je tam (i když já šla primárně pro úklidovou drogérii a měla jsem v zádech muže, který obecně nakupování nemá rád, takže se to snažím v jeho přítomnosti max. urychlit)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, to naprosto chápu, já tam šla sama a věděla jsem, že mají novinky. Rtěnka je naprosto úžasná, ta se vážně povedla, už má své čestné místo u mě na pracovním stole. ☺

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, moc pěkné nákupy. Jsem ráda, že jsi s kosmetikou ode mě spokojená. Ten zabarvený balzám Catrice mám doma ještě někde taky, ten jsem jednu dobu milovala a nosila každý den.
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani ten balzámek je super. Už mi jde konečně otevřít tvůj blog. 👌👌

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...