úterý 4. června 2024

Recenze - na léto vybavena ☀️

 

AHOJ HOLKY, 
přeji krásné úterý, vypadá to, že by dnes mohl být slunečný den 🌞. Rovnou se pouštím do této dvojité recenze. 

Balea - limitka, TĚLOVÉ MLÉKO TŘPYTIVÉ, které ve skutečnosti příliš, prakticky vůbec třpytivé není, bohužel. 
Tělová mléka používám i v průběhu roku, nebo se o to snažím, čili jsem jich již celkem řadu vystřídala. Tento Eveline jsem pořídila na e-shopu Hebe. Nestudovala jsem, jaké má recenze, nechala jsem se vést svým odhadem. 
Praktické balení s pumpičkou je pro tónující - samoopalovací produkty ideální. Větší balení rovněž, rozumná cena, další výhoda a důvod, proč si tento produkt pořídit. 

Měl by vonět po kakaovém máslu, kokosovém oleji a další směsi ořechů. Ne nadarmo nese název Brazilian Body care. Tím si myslím, že může slušně nalákat. 

Slibuje příjemnou vůni, což potvrzuji. Pokožku nevysuší, nýbrž vyživí a zanechá ji hladkou a hydratovanou, což ne každý tónující produkt dovede. Opět mohu potvrdit. 
Abych ale docílila lehkého nádechu sluncem zalité pokožky, musím se namazat min. 3x po sobě, což není přímo postup, který mi vyhovuje a je mi blízký. Já totiž prahnu po co nejmenší námaze, mít tělo lehce natónované. Tento krém mi po první aplikaci neudělá prakticky nic. Nic, co do colorace a to se mi 2x nezamlouvá. 
200ml balení je pěkné, praktické, vyjde na 120,- Kč, dá se pořídit jak na Hebe, tak i např. na Notinu. Má středně hutnou konzistenci, jemnou - příjemnou a nevtíravou vůni. Samotný produkt je bílo - béžový a do pokožky se vstřebává postupně, čili chce to trochu trpělivosti. 

Mě nejvíce asi mrzí výsledný efekt, který je alespoń u mě rozpoznatelný až po třetí, po sobě jdoucí aplikaci a to není to, co hledám, co očekávám. 

Produkt není špatný, oceňuji zvláště to, že nevysušuje, ale znovu bych si jej nepořídila. 

Balea letní limitka Bloommy Paradise TĚLOVÉ MLÉKO SE SCHIMMEREM. No tak tomuto jsem nemohla odolat. Menší oprava, je to spíše tělová emulze, která ale dostatečně hydratuje pokožku těla a zanechá ji jemnou a hebkou. 
Ovšem, nějak postrádám ten slíbený schimmer, kde jsou ty odlesky slunce, které slibují, kvůli kterým jsem si pro tento produkt speciálně do DMka šla. 
Balení krásné, kdo by odolal. Lehká textura samotného produktu, který je ovšem pozor lehce natónovaný, lehoulintace zabarvený, což je ale vše. Na pokožce těla to není vůbec znát. Bohužel v mém případě, protože ani zde se má očekávání a přání nevyplnily tak, jak bych si přála - představovala. 
Jak jsem psala, žádný shimmer, žádné odlesky se nekonají, ale to je asi jediné, co bych mohla produktu vytknout. Hezky hydratuje, nelepí, dobře a rychle se vstřebává. Nedráždí pokožku, nebarví oblečení, příjemně - lehce voní. 
Co mě tedy opravdu překvapilo, že produkt je lehce zabarvený, toho jsem si v DMku nevšimla, tedy já produkt ani neotevírala, nemám to sama ráda, ale bohužel jsem si domů odnesla produkt, se kterým to někdo přede mnou udělal. 
Njn je to hold v lidech. Balení jsem několikrát otřela vlhčenými ubrousky a poté teprve zkusila produkt aplikovat na tělo, ruku, nohu, dekolt a nic. Žádný oslnivý třpyt ani lesk se bohužel nekonal. Zřejmě si budu muset pořídit speciální třpytkatý sprej, abych docílila požadovaných odlesků. 
Nelituji toho, že jsem si letní body emulzi pořídila, má krásné balení, které mi samo o sobě dělá radost. Tělových produktů mám spotřebu celkem slušnou, čili jej jistě brzy vypotřebuji. A pokud se budu chtít lesknout na těle, jako diskokoule, nevím co to mám za "zvrácené" představy, tak mohu zvesela použít nějaký z mých mnoha rozjasňovačů. 
Tím zaručím dostatečný lesk a třpyt. 

A co ty říkáš na letní limitku Balea? Máš nějaký z produktů? Který tě oslovil? 


Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto plánuji menší soutěže. Budu ráda, když se zapojíte. 



6 komentářů:

  1. I really appreciate your honest reviews! These items sound really interesting. I hope your week is going well so far <3
    the creation of beauty is art.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Thank you so much for such kind words. Blogging is still fun and fulfilling for me after these ten years. Cosmetics is my passion. Have a wonderful day. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, z letní limitky Balea jsem ještě nic neměla, ale dneska jdu do DMka mámě pro nějakou drogérii, tak možná mrknu. Ale tělových mazadel mám zásobu, takže to bude spíš nějaká maska :), pokud něco.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě prostě baví ty jejich obaly, ale zrovinka nyní jsem začala používat pěnu na holení Isana s broskvovo&mangovou vůní. Paráda, tak jsem si hned na tebe vzpomněla. ☺♥

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, zajímavé produkty, na tu tělovou emulzi jsem koukala, ale nevzala jsem jí právě kvůli slibovanému shimmeru, ten já nemám ráda. Teď vidím, že jsem vzít klidně mohla, když to s tím není až tak dramatické. Já na léto ráda typem produktu tělové spreje, mám tu dva skoro dodělané, tak je chci letos během léta úplně dorazit, abych si na příští sezónu mohla pořídit nějaký nový.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já jsem straka, co se třpytí, tak mě láká. 😇🙈

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...