neděle 2. června 2024

#Recenze - ToDay prima set na vlasy

 




AHOJ HOLKY, 
přeji krásný neděli a moc tě vítám u dnešní "rychlé" recenze. 

Vlasovou kosmetiku relativně dost střídám, navíc mám přípravky ve dvou, vlastně nyní ve třech koupelnách. 

Tento set mám doma již nějakou dobu, ale vytáhla jsem jej s sebou až na dovolenou, kdy předem jsem ji doma 2x vyzkoušela. A podotýkám, že tady na Střížkově není jednak ani chuťově dobrá voda, a je extra tvrdá. 

Toto je prosím pěkně obyčejný set z Penny, ToDay značka je privátka REWE, kam spadá právě Penny market, ale i Billa. Oba kousky vyšly na 55-60,- Kč, což je naprosto luxusní cena, na to jak mi vyhovují.  

Tento set má krásnou krémovou konzistenci, moc příjemnou nevtíravou vůni. Hezky pění a dělá mi krásné, hlavně LESKLÉ VLASY. 

Ale popořádku, začnu u šamponu. Oba produkty jsou z řady REPAIR pro suché a namáhané vlasy. Obsahují Provitamin B5 a pšeničný protein. 
Ještě mají řadu Volume, která má fialové nápisy a tu jsem také zkoušela, ovšem nesehnala jsem k nim tehdá kondicionér. 
Balení běžné, praktické, k tomu nemám co dodat. 



Omluv prosím fotky, které jsou dělané při umělém osvětlení a vůbec se mi nepodařilo je vylepšit. 
Šampon má perleťovou barvu, středně hutnou gelovou konzistenci. Stačí ho skutečně malé množství, aby krásně napěnil a umyl vlasy. Nedráždí, neštípe, dobře myje. Za mě opravdu velká spokojenost. 

Ale co mě víc překvapilo, byl kondicionér. Má bílou barvu, docela slušně hutnou konzistenci, která se snadno nanáší do délek vlasů, nikam nestéká a hezky přilne k vlasům. Vůně jemná, nevtíravá, příjemná. 


Kondicionér nechávám působit dle potřeby, nebo dle časových možností, odhadem tak 3-5min max. Poté řádně smyji. 

Vlasy mám skutečně hezky umyté, nejsou zatížené, čili se dobře vymývá a JSOU LESKLÉ. To mě na tomto setu baví asi nejvíc. Potřebný lesk dodá vlasům šmrnc a vypadají více fresh a v kondici, jestli se tedy takto dá popsat vlas, jako takový. 
Oba produkty jsem používala na dovolené a ještě je nyní dopotřebovávám. 
Za málo peněz, hodně služby, krásné a lesklé vlasy. Za mě pecka. 


Na to, že se jedná o privátku supermarketu je to PECKA, TEDY MÝM POTŘEBÁM PLNĚ DOSTAČUJE A VYHOVUJE. Je dobré občas produkty vystřídat. 


Měj krásný a pohodový den. 🌞

6 komentářů:

  1. Ahoj Eri, Today moc prozkoušené nemám, tak děkuji za představení pro mě úplně neznámých produktů.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, vážně velké a milé překvapení, navíc Penny se stále jeví jako nejlevnější supermarket, takže další důvod, tam zavítat. ☺ Krásný den kočko. ♥

      Vymazat
  2. Díky za recenze. Značku neznám....jsem klasicky věrná "svým" značkám. Mám ráda vlasové produkty od YR a značky Lush.
    Přeji hezký začátek června. Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, miluji malinový ocet od YR, tento týden si jej snad objednám. ♥ Krásný začátek nového prac. týdne přeji. ☺

      Vymazat
  3. Eri, nemáš mé komenty ve spamu? Jsem přesvědčená, že jsem na oba články reagovala, ale nevidím se tu ...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáňo, ano, tento jsem musela povolit k publikaci..., nechápu podle čeho se to stává. : ))

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...