pondělí 8. července 2024

#Autogramiáda v Globe book store & cofe


AHOJ HOLKY, 
přeji krásné pondělí, a vítám vás u takového trochu speciálního článku. 
Byli jsme na autogramiádě básnické sbírky DM kamaráda, pana Dana Halka. 



Dan Holka, třeba s ním jsme slavili čarodejnice na Starém Střížkově. Pozvání na autogramiádu bylo moc milé a proto jsme vyrazili. 


Je to již pátá sbírka básní, které vydal. Nese název PODPULTOVKY. 

Ovšem také bylo skvěle zvoleno místo, kde se autogramiáda uskutečnila. Kavárna, která si mě naprosto získala a to hned první návštěvou. GLOBE book store & cofe. Rozhodně se tam brzy sama vypravím. 

Kavárna Globe je ve Pštrosově ulici, je to zároveň i prodejna knih, zaměřená na USA a UK. Proto se tam podávají branche v americkém stylu, různé koncerty, besedy, setkávání, prostě pro osoby z USA, Austrálie, UK, které žijí v Praze, nebo v celé naší krásné zemi. 

Je to takové jejich místo setkávání. Můžeš se podívat na jejich nabídku aktivit a i menu, které podávají. Já si tedy nic nedala, jen nealko pivko. 

Nezdrželi jsme se dlouho, chvíli jsme poseděli, poklábosili, DM obešel své známé a kamarády. 
Ovšem, uznej, ty zarámované fotografie jsou nejvíc. To si mé srdce získalo a zrak upoutalo. 

Václav Havel a Marián Čalfa. Prostě top kavárna. ♥♥♥

Byl to skvělý večer, moc jsme si ho užili. 

A tobě přeji krásný a pohodový den. 

papa E.

4 komentáře:

  1. To musela být zajímavá akce v zajímavém prostředí. Přeji hezký týden.
    Eva

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, byla, užili jsme si to. Tobě taky přeji hezký prázdninový den. 🌞🫶☀️

      Vymazat
  2. Tak na autogramiádě jsem ještě nebyla :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, toto byla taky moje druhá. Přeji krásný dnešní letní den. ☀️🫶🌞

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...