pátek 26. července 2024

#Recenze - Nivea sprchový gel peeling

 


AHOJ HOLKY, 
přeji krásný dnešní den a moc tě vítám u recenze na SUPER, SUPER TĚLOVÝ & SPRCHOVÝ PEELING. 
Tento peeling mě zaujal na dovolené v Chorvatsku, když jsem asi podesáté musela navštívit Drogerii Müller. 😹🌞
Nivea produkty příliš nevyhledávám, ta vůně mi prostě není blízká. Já jsem tábor modré Indulony 
Ale zpět k produktu. Řekla jsem si, že nic takového jsem u nás v DMku neviděla, jak bych taky mohla, když po Nivee vůbec nekoukám a prostě jej vzala. Že vyzkouším taky něco jiného, nežli samé provátky. 

Balení je klasické, dávkování dobré, konzistence spíš krémovo - gelová, což mi plně vyhovuje. Má krásnou perleťovou barvičku. Zrníčka jsou skutečně velmi malinkatá a jemná. Přitom svou práci udělají skvěle. Vůně mě taky mile překvapila, není to typická Nivea vůně, která alespoň mě, vždy tak trochu praští přes nos. 
Již při druhém použití jsem si peeling natolik oblíbila, že jej používám samozřejmě občas i na obličej, na který se dle mého hodí velmi dobře. Jelikož je jemný, nedráždivý a prakticky bez parfemace. 
Za mě je to tedy VELKÉ A MILÉ PŘEKVAPENÍ, kdy si rozhodně plánuji pořídit další balení, nebo pokud narazím na jiné, třeba jiné vůně, o to lépe. 200ml balení stojí 3,85€, což já jsem určitě platila, protože peeling v žádné akci v kamenné prodejně Müllera nebyl 👍
INFORMACE O PRODUKTU:

Neobsahuje parabeny, ani alkohol a k pokožce je jemný, krémový a krásně ji vyživí.
prostě parádní produkt.

  • Vyživuje díky bohatému složení s perlami vitamínu E
  • Dodává pokožce pocit pružnosti
  • Dermatologicky potvrzená kožní snášenlivost
  • Viditelně zářivá a hebká pleť


A co ty, jaké produkty z dovolené si vozíš? U mě se vášeň a koníček pro kosmetiku prostě nezapře. Už se těším, až do Müllera znovu nakouknu. ♥



 Krásný a pohodový dnešní den měj. 🌞🍉Pro nás je toto již pátý den naší chorvatské dovolené, které trávíme na ostrově Murter.  

A moc děkuji za přízeň, která je pro mě velkou motivací. Zanedlouho bude další soutěž, budu moc ráda, když se zapojíš. 


4 komentáře:

  1. Peeling od Nivey jsem ani neviděla, natož abych ho měla vyzkoušený...
    Přeju krásnou dovolenou

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj Eri, já si letos dovezla šaty a tričko :) ale přítelovi jsem mimo tričko a pivo brala i krém na ruce, tak od něj vyzkouším.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, já už nasyslila pleťové masky, sprcháč a šampon, který voní naprosto dokonale po sladkém mangu a fících. ☺♥ Krásné letní dny přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...