pondělí 1. července 2024

#Recenze summer limitky

AHOJ HOLKY, 
 moc vás vítám u dnešní recenze. 
Přeji krásné pondělí, první prázdninový týden začíná. My jsme stále v Peci pod Sněžkou a dnes nás čeká jen relax a wellness, které je tady znamenité. Tak už se těším. ☺
Začínám letní limitkou od Balea a tím je pleťová maska CHERRY DREAM. 
Je to běžná pleťová maska v sáčku, která je příjemná. Spíš jsem neodolala líbivému obalu a jakmile se řekne limitka, tak mě to hnedle zajímá. 

Má krémovo&gelovou konzistenci, lehce fialovo&pink barvu a příjemnou vůni, která nepůsobí uměle, což mě moc potěšilo. 
Balení je krásné, třešně nalákají a evokují prostě léto a pohodu. 
Měla jsem dvě, které jsem hned po sobě spotřebovala. Sáčky 2x 8ml. Cena se pohybuje okolo 20,- Kč. 

Obsahuje výtažek z třešňového květu, panthenol a rostlinné lipidy. 

Je vhodná pro všechny typy pleti a je veganského složení. 
Maska slibuje hydrataci a regeneraci pleti. Vlastně ano, to vše dělá. 
Je na pokožce příjemná, nedráždivá, rychle se vstřebává. 
Nevyhladí vrásky, nevypne pokožku, ani neprojasní, ale pro ten pocit relaxace je moc fajn a i s tím si tyto masky kupuji. 
Volně pokračuji ke sprchovému gelu Isana s vůní Orchid & Vanilla.  No a holky, tato vůně si mě naprosto podmanila na první dobrou. Nejraději bych jí vypila, jak moc mi sedí. 
A co je ještě lepší, nejedná se o žádnou limitku, čili je běžně k dostání , ve všech Rossmannech, nebo na Rohlíku, kde jsem ji pořídila já. 
Sprchový gel je krémové konzistence, pěkně pění, je určen pro suchou pokožku. Řeknu vám, nevím jestli vysušuje, nebo naopak hydratuje, ani jedno nepociťuji, ale pro tu JEJÍ FANTASTICKOU VŮNI, bych jí to zcela jistě odpustila. 
Špatně se vůně popisují, ale toto je snad nejvoňavější sprchový gel z drogérie, co jsem kdy měla. ♥ Je to za mě velká paráda. 
Už vím, co mi připomíná, parfém, který mám spojený s dětstvím od Cerruti 1881. 
Sprcháč mi tak neskutečně voní, že jsem si udělala zásobičku. 
Podmanivá, příjemně sladká - hřejivá, přitom ne přeslazená vůně, která je tedy VELMI INTENZIVNÍ, že mi při prvním použití ve sprše & ve vaně málem vyklouzla lahvička z ruky. 
Závěrem asi tolik, že maska je moc fajn, vlastně ničím nepřekvapila, ale sprchový gel mě tedy dostal. 

A jaký přípravek nejvíce překvapil tebe, za poslední dobu?

Moc děkuji za to, že jsi recenzi dočetla až do konce. Děkuji za Tvou přízeň, které si velmi vážím. 

Přeji krásný a pohodový dnešní den. 
pa E.

2 komentáře:

  1. Eri, zajímavé kousky, ani jeden jsem v obchodech nezaregistrovala. Doufám, že jste si poslední den dovolené užili.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, sprcháč je úžasný, tedy alespoň mě hrozně moc voní, už mám další doma v zásobě. 🌞
      Dneska odpoledne odjíždíme, včera jsme wellnessovali a bylo to super. Měj krásný den. pa

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#recenze- nostalgie s Cien

AHOJ HOLKY,  přeji krásný dnešní den. Moc tě vítám u dnešní recenze. Já už jsem v Praze z Pece pod Sněžkou a čeká mě první praco...