úterý 2. července 2024

#Spotřebováno za květen/may 2024 💐💄



 AHOJ HOLKY, 

leč pozdě, ale přeci přináším dnes květnovou statistiku. Nějak mi tento článek úplně zapadl, za což se omlouvám. 🙏🌞 

  • Essence - hydrogelové polštářky pod oči, BYLY SUPER, POMĚR & CENA & KVALITA, určitě nejlepší na drogérkové scéně. VÝHLEDOVĚ SI POŘÍDÍM ZNOVU. 100%

  • Balea - Beauty Expert - čistící sorbet, nebo spíš středně tuhý krém to byl. Nevhodné balení řeknu na začátek, jinak nemám co bych viděla negativního. Krásně zjemnil a dočistil pokožku. Řada Beauty Expert se Balee opravdu povedla a pokračuji dále v testování produktů. Tento krém si zatím pořizovat nebudu, ne že by mi nevyhovoval, ale mám dost produktů. Určitě znám povedenější produkty z této řady, které alespoň mým potřebám sedly. 80%


  • Balea - sprchový tělový peeling, balení bylo praktické, produkt až moc tekutý, příliš nevoněl, ale dělal, co sliboval. Praktický pro odstranění samoopalovacích produktů, na unavené nožky. Za mě super produkt, jen bych ocenila příště hezčí - zajímavější balení, což Balea umí. 85%.
  • Gym Beam - Vitality complex - pořizuji pravidelně, stačí jedna kapsle denně, vystačí na 4 měsíce, tedy výhodné balení. Určitě pořídím znovu. 100%

  • Rossmann - Prokudent - tato obyčejná ústní voda v mintové variantě (zelená tekutina)  mi sedne ze všech vod ASI ÚPLNĚ NEJVÍCE, i proto jsem ji spotřebovala tak rychle. Za mě SUPER PRODUKT. 100%
  • Mixa - odličovač očního okolí, který si poradí i s voděodolným líčením, musím JEDNOZNAČNĚ VYCHVÁLIT AŽ DO NEBES, LEPŠÍ ODLIČOVAČ JSEM SNAD NEMĚLA. Díky Haničce jsem jej mohla vyzkoušet, za což moc děkuji. Již mám doma další dvě balení. 100%


  • Japonské karamelky, tak tyto bonbóny jsem si vážně šetřila, dva roky mi vydržely, což je asi rekord, protože mě sladkost, zvláště pak bonbóny nevydrží kolikrát ani cestu z krámu. 🙈😆(dárek od kamarádky Chieko)

  • Dr. Pawpaw - balzám na rty s bambuckým máslem byl velmi hutný, příjemný a občas jsem si jím namazala i celé ruce, když jsem je měla v práci obzvláště vysušené. Dostala jsem dárkem od Haničky. Ale určitě SPOKOJENOST. 85%. 
  • Soraya - denní a noční krém v jednom z Hebe byl MOC FAJN. Za málo peněz, velmi slušná hydratace, příjemná a rychle se vstřebatelná konzistence, ale pozor, je parfemovaný. Za mě určitě mohu doporučit. 90%. 
    • Catrice - Glam & Doll Volume mascara byla MOC FAJN, dělala hezké řasy, neobtiskávala se, šla celkem snadno odlíčit, ale nějak rychle jsem ji musela dát pryč, jelikož se začala drolit a to je efekt, který nechci. URČITĚ MOHU DOPORUČIT, je snadno sehnatelná v drogérii. Proto mé hodnocení je 90%. 

  • Ariel Extra Clean Power pods +. jsem dostala před nějakou dobou v projektu TrndCzSK k testování. Měla jsem dvě balení, proto mi vydržely tak dlouho. Určitě SKVĚLÉ PRACÍ KAPSLE, dá se s nimi prát a odstranit běžnou "nečistotu" z prádla na nízké teploty, to mohu potvrdit. Proto mé hodnocení je 95%

  • Dermacol - sprchový gel ze zimní edice, s příjemnou vůní kokosu. Měla jsem ho doma dlouho. Byl moc příjemný, docela dobře pěnil, myl, vůně nevtíravá, sladce & kokosová. Balení je, jaké je, velmi nepraktické, za to dávám standardně mínus. Proto mé hodnocení je pouze 85%. 
  • Purity Visions - LEVANDULOVÁ VODA - byla NAPROSTOU FANTASTICKÁ, poto jsem is právě dnes objednala další balení. Používám ráno i večer, na vyčištěnou pleť, prakticky jako toner. 100%, nemohu jinak. ♥
  • Balea - 2fázová micelární voda nebyla NIC MOC, spíš bych ji nedoporučila, nebo nemám v plánu si ji znovu pořídit. Na voděodolnou řasenku není nic moc, poštipkává v očích a tvoří mi tam takovou mlhu. Olej jako druhá složka mi neděl ze začátku na pleti příliš dobře. VŽDY a to doporučuji, jsem si obličej musela omýt vodou, či nějakým washem, pěnou, gelem. Proto dávám 65%. 
  • Balea - tekuté mýdlo na ruce s vůní moře bylo příjemné, dobře mylo, pěnilo, doplňovala jsem opakovaně náhradní balení. Určitě moc fajn produkt, dávám 100%
  • Avon - tělový sprej, který jsem spotřebovala velmi rychle. Moc příjemná vůně Bergamontu a zeleného čaje, si mě tedy získala. Ne ani jako tělový sprej, protože vůně vůbec neměla žádnou výdrž, ale navodit si příjemné prostředí okolo sebe, takový domácí relax a wellness, byl skvělý - 90%.

  • Dezinfekční sprej z Penny, který byl SUPER, ovšem jsem ho tam již nenašla. Vydržel příliš dlouho, abych si pamatovala, kde jsem jej objevila. Budu konečně muset zavítat do toho DMKa. Pokud jej seženeš, tak určitě doporučuji - 100%. 
  • ToDay Pěna na holení pro citlivou pokožku z řady Men z Penny nebyla vůbec špatná. Ano, přiznávám, nebavila mě tak, jako ty barevné, krásné obaly a hezké vůně, ovšem SVŮJ ÚČEL SPLNILA NAPROSTO SKVĚLE. Ano - mohu doporučit. 90%. 
  • Garnier Fructis - ananasová maska na vlasy - BYLA PARÁDNÍ, asi nejvíc mi vyhovovala z celé této řady. I proto, že ananas mi krásně voněl a maska byla krémová a vlasy lesklé, nezacuchávaly se. Prostě přesně to, co od masky očekávám. Za mě tedy ANO -SPOKOJENOST. 95%
  • Isna - mycí pěna mi příliš nevoněla, byla až moc "umělá", nebo jarová a to já na obličej rozhodně nevyhledávám. Pěnu však dělala hezkou a na pleti nedráždila. Však dopotřebovala jsem ji velmi rychle, a příště bych si jí nepořídila. Proto dávám 80%
  • Sun dance - tělový tónující krém z DMka, za pár korun mi vyhovuje vážně hodně. Nedělá fleky, jelikož už jsem se s ním docela naučila zacházet a velmi mi vyhovuje. Vytvoří na pokožce takové lehké zabarvení, které je přirozené. Připadám si jako "políbená sluncem" a přesně o to mi jde. TAKŽE ZA MĚ VELKÁ SPOKOJENOST, a rozhodně si pořídím znovu. 100%
  • Isana men - sprchový gel s ph. 5,5 URČENÝ PRO CITLIVOU POKOŽKU. Je čiré barvy, prakticky žádné parfemace, nedráždil pokožku, nevysušoval, ale že by o ni nějak zvlášť pečoval, také potvrdit nemohu. Ale, vytvořil opravdu hustou a velkou pěnu, to bylo moc fajn. Za mě je to prima produkt, který si na nic nehraje a dělá, co má. PROTO DÁVÁM 95%
  • Ziaja - tělový krém, ovšem konzistence tělového másla, nemohu hodnotit jinak, NEŽ JAKO FANTASTICKÝ. Extra výživný, nezanechával žádný film, přesně pro velmi suchou, jemnou pokožku, značka ideál. Tento produkt tedy předčil má očekávání. Jen z balení se mi nepodařilo vydolovat všechen produkt, i když jak vidíš, jsem odendala pumpičku. PARÁDNÍ PRODUKT - JEN A JEN DOPORUČUJI. 100%
  • Rossmann Procudent - ústní voda, která mi velmi vyhovuje, levná, příjemná, osvěžující, dělá co od ústní vody tohoto ražení očekávám. KUPUJI OPAKOVANĚ, 100%

Nějak se mi to závěrem měsíce nakupilo, a tímto bych uzavřela květnovou statistiku, bylo toho více, než jsem "očekávala". 

Máš zkušenosti s nějakým produktem?

My dneska odpoledne zvedáme kotvy z Pece a míříme do Prahy. Moc jsme si tady ten "náš" prodloužený víkend užili. ♥

Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto plánuji menší soutěže. Budu ráda, když se zapojíte. 


Prima den Ti přeji. 



7 komentářů:

  1. Ahoj Eri, zajímavá směsice produktů. Mám zkušenost s levandulovou vodou - smrdí mi, ale brutálně! Ananasovou vlasovku od Garnieru jsem měla a byla jsem příjemně překvapená. Na kakaové Ziaja tělové mléko si brousím drápky :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vidíš, já levanduli MILUJI ♥♥. Sabi měj krásný "zkrácený" týden a prima dovču.

      Vymazat
  2. Hydrogelové polštářky mám taky a super, jsou v lednici a po ránu to je to nejlepší :) Super spotřeba :)

    Smile Thess

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, zrovinka dneska ráno jsem si je dávala. 👍 Nyní mám taky Essence, jenže jsou modré, měly by být stejné, ale zdají se mi nějaké LEPŠÍ. Pořídila jsem je tedy v Drogerii Müller. Krásné prázdninové dny přeji. ☀️

      Vymazat
  3. Eri, znám mýdlo Balea, to jsem kupovala opakovaně, ale teď není (a prodavačka v našem DM mi tvrdila, že už se nedělá :( ) a pak ty kapsle na praní (testovala jsem taky a navíc byly v Glanc boxu). Od Purity Visions mám Mátovou vodu, ale nevoní mi...
    měj se fajn

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping 2024 XXVI. 🌞

  AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný čtvrtek a prodloužený víkend, jaké máš plány? 🌞 Zároveň vás moc vítám u dnešních nákupů.  Na Ro...