neděle 28. července 2024

#Recenze - super duo skin care od Vichy



AHOJ HOLKY, 
přeji krásný dnešní den a vítám tě u dvojité recenze mé současné skin care od Vichy. A toto duo mám s sebou tady na Murteru, kdy jsme přesně v polovině naší Jadranské dovolené, ze které Tě moc a moc zdravím a posílám sluníčko. 🌞🫶
 Na začátek jen zmíním, že jsou to sice mini verze produktů, ale v mém podání již druhé balení. 

LIFTACTIV
H.A. ZPEVŇUJÍCÍ PÉČE PROTI VRÁSKÁM NORMÁLNÍ AŽ SMÍŠENÁ PLEŤ
KORIGUJE JEMNÉ LINKY A VRÁSKY.
Mé již druhé balení tohoto krému. Na pleti je mi extra příjemné, přijde mi, že díky své textuře vyplňuje jemné vrásky ihned.
S postupujícím věkem a každodenním působením agresorů klesá produkce kyseliny hyaluronové v pokožce, což může vést ke vzniku vrásek a ztrátě pevnosti pleti, ano to víme a právě na toto je řada Liftactiv určená a skutečně něco s pletí dělá. 
Cena za plné balení 50 ml kalíšek se pohybuje v rozmezí od 670Kč - 770Kč.
Krém má bílou barvu, neskutečně jemnou až našlehanou konzistenci. A působí na mou pleť doslova jako samet, pleť mám okamžitě tak krásně jemnou a hladkou. Což mi právě dělají krémy tohoto typu. (ještě si skvěle s mou pletí rozumí Lancolme, Kiehls a Esteé Lauder, co mám vyzkoušeno)
Ovšem to jsem trochu odbočila, jen jsem chtěla dát srovnání, kam a do jaké třídy bych tento skvělý krém zařadila. Primárně cílí na jemné linky, vrásky a ztrátu vyplnění pleti.
Skutečně jsem zaznamenala okamžitý výsledek. Jemné linky byly vyplněnější a pleť neskutečně hebká, jemná, hladká, no prostě jako samet. 

Intenzivně hydratuje pleť a zároveň doplňuje hladinu kyseliny hyaluronové v kůži, a tím vyplňuje pleť.

Aktivní ingredience:
Čistá kyselina hyaluronová napomáhá korekci jemných linek a vrásek.
Vitamin Cg známý pro ochranu pleti před volnými radikály.
Probiotické frakce napomáhají posilovat kožní bariéru.
Termální voda Vichy vulkanického původu napomáhá posílení kožní bariéry.

textura:
Hydratační a vyplňující
Nelepivá
Nemastná
Rychle se vstřebává

Tento krém je NAPROSTO IDEÁLNÍ, JEDNAK SLOŽENÍM A POTOM SAMOTNOU TEXTUROU. Říká moje pleť. 

Po aplikaci pleť působí pevnější, více vyhlazená a vrásky jsou viditelně redukovány.

Krém se hodí i dobře pod make-up, nebo i na večerní péči. Používám ráno i večer a někdy i přes den reaplikuji, když jsem doma a cítím potřebu. 
Určitě si tento krém pořídím v plném balení, dokonce mám v plánu se podívat po celé řadě, co nabízí, jako nadstandardní péči. 
Opravdu úžasný krém, skvělá skin care, která něco s pletí dělá a výsledky u jemných linek jsou okamžité. Prostě wau, říkám já. 

PURETÉ THERMALE
MICELÁRNÍ VODA PRO ČIŠTĚNÍ PLETI V JEDNOM KROKU
ČIŠTĚNÍ/ODSTRANĚNÍ MAKE-UPU | CITLIVÁ PLEŤ & OČI

Inovovaná micelární voda , kterou mám rovněž druhé balení v provedení miniatury o 30 ml. 

Běžné balení o 200ml seženete v rozmezí od 300Kč až 370Kč.

Pleť je hladší, jemnější a nepociťuji žádné nepříjemné pnutí.


Složení této inovované micelární vody pro čištění pleti v jednom kroku obsahuje glycerin. Tato účinná látka z pleti odstraňuje make-up a nečistoty, aniž by způsobovala tření a pleť vysušovala.
Přípravek snadno odstraňuje make-up, řasenku a rtěnku, a to bez nadměrného tření. Ano, odlíčení je s touto micelárkou rychlé, snadné, oči nepálí, neštípou a poradí si i s voděodolným make-upem, ale spíš ji požívám ráda na celou tvář. Na takové to první čištění, či odlíčení. 

Aktivní ingredience:
Složení podle nejvyšších klinických standardů:
 ​Hypoalergenní
Bez parfemace
Glycerin: zklidňuje pleť před externími agresory.
Mineralizující voda Vichy vulkanického původu: posiluje kožní bariéru.


V jediném kroku odstraňuje make-up z obličeje a očí a zanechává pleť jemnější a více hydratovanou.

Textura:
Svěží vodní textura
Příjemná vůně
Nemastná
Nelepivá
Za mě je to skvělá micelárka, jak na čištění, tak i odlíčení. Líbí se mi, že pleť není upatlaná, nepne po aplikaci a nemusí se vůbec oplachovat. Toto je asi první micelárka, kde mám 100% jistotu, že ji nepotřebuji opláchnout. Asi díky termální vodě. 

Tak moje milé. Krém je naprostá TOPKA, a řadím jí do produktů tohoto roku. Micelárka je rovněž skvělá a mohu ji všem s klidným svědomím doporučit. 


A jaké máš oblíbené produkty značky Vichy Ty? Budu ráda za Tvé doporučení. 

Díky rovněž za tvou podporu a věrnost blogu, což je pro mě velká motivace. 

Budu ráda, když se zapojíš do další narozeninové soutěže. 

No a nyní už ti přeji krásný a pohodový dnešní den, 

papa E. 

6 komentářů:

  1. Eri, mám pocit, že já Vichy ještě nezkoušela. Pokud budeš chtít tuto řadu pořizovat, zkus sledovat akční nabídky Dr. Max - občas mívají slevu na kosmetiku, třeba budou mít i Vichy...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Uvažuji nad tím, protože krém mi extra sedne. Díky moc za Tip. Krásné letní dny přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Od Vichy jsem měla nějaké vzorečky od kožní MUdr a byla jsem s nimi spokojená. Teď testuji Eucerin)))

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Eri, já od Vichy zkoušela akorát Hyaluron Booster a čistící pěnu, oba dva produkty byly super. Ráda bych někdy vyzkoušela další produkty, ale popravdě teď nemám prostor do kosmetiky tolik investovat, tak sahám spíše po levnějších alternativách :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Sabi, plně chápu, ale z krému jsem nadšená. Moc mi vyhovuje jeho textura a hutnost. ☺♥ Přeji krásné letní dny.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...