úterý 13. srpna 2024

#OBLÍBENCI - ČERVENEC & JULY 2024

 

AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u dnešního článku, u oblíbených produktů za první prázdninový měsíc. 

Měj krásné letní dny. 🌞



Hodně se mi líbí letní limitka, co udělala Balea tohoto Tropical šampónu, který voní skutečně krásně. 
Hezky pění, prostě mi dělá dobrou službu. Navíc ten obal, ten je parádní. 

Loreal - Revitalift filler sérum s Kyselinou Hyaluronovou, mám v inovované verzi a je parádní. Má pleť jej mám moc ráda. Celkově se tato řada velmi povedla. 
Obyčejná vůně z DMka, zřejmě jejich privátky LA RIVE. Stojí asi 350,- Kč a je to velmi slušná napodobenina Bacarate. Pořídila jsem si ji na doporučení Milánka z YTB MilanoStyle. Neměli a stále nemají na skladu tu, co jsem měla prvně a navíc má zkušenost se zákaznickým oddělením je doslova otřesná, proto na Orientalní Pafémy jsem zanevřela a rozhodně jejich e-sho NEMOHU DOPORUČIT. Však tato vůně je parádní. 
Letní a vzdušné šatky, to je ideální oděv na teplé letní dny. Hlavně příjemný materiál a vzdušnost. 
Jogurtové, kefírové, hlavně tedy ovocní smoothie, které osvěží a zasytí zároveň. V parnu si člověk ani nedovede představit, že by si dalo např. řízek, či nějakou hotovku. Já spíš baštím všemožné saláty, hodně ovoce, melouna a jím víc večer, přes den na to nemám ani pomyšlení, což rozhodně není ten nejlepší návyk. 

ACM Vitix - s antipigmentoým efektem je krém, nebo spíš gel krém, který jsem si natolik oblíbila, že jsem používám ráno i večer a to každý den. Brala jsem ho s sebou i do Pece, kde jsme byli s DM na prodlouženém víkendu. 

Tak tady musím vyzdvihnout REXONU, kuličkový, což není zrovna forma, kterou byl měla nejradši antiperspirant, který vážně funguje. Stojí pár korun a jsem s ním velmi spokojená. Určitě si plánuji pořídit další. 

Hydrogelové polštářky pod oči, se stali doslova mou rutinou. Patří prostě do mé pravidelné skin care. Tyto jsou od Essence, modré, které jsem kupovala v Drogérii Müller a přijdou mi nějaké lepší, než ty růžové, co jsem měla od nás z DMka. 
Okurka na čelo, tak to je zvyk z dětství, od mé mámy. Miluji. 


Panthenol - oba jsme využili na dovolené v Chorvatsku, já tedy méně, nežli DM, ale oba byly super. Ten Omega s ledovým efektem asi více vyhovoval mě. 


Dva super produkty. 
Nivea, micelární voda, která je šetrná, skvěle vyčistí a hlavně odlíčí. Netřeba ji oplachovat, což mohu potvrdit. Velké balení, dostupné a určitě ji mohu doporučit. 

Garnier - 2 fázový odličovač, který nezanechává mastný film. Je vhodný pro citlivou pleť a i nositele kontaktních čoček. Byla jsem překvapená, jak snadno a skvěle odličuje. 



Tak, to byly moji červencoví oblíbenci, tak trochu od každého něco. Nejvíce nadšená jsem tedy z kuličkového antiperspirantu Rexona a pak z micelárky Nivea a Garnier 2fázovéo čističe. 

A co sis oblíbila Ty, za první prázdninový měsíc? Budu moc ráda za tipy a doporučení. 
A ještě zde doplním dva songy od Depeche Mode, které jsou tak trochu jiné. Je to ještě větší srdeční záležitost. No posuďte sami. 

Moc díky za podporu mého blogu a skvělou komunitu, kterou tady právě díky Tobě - díky vám všem máme. Jsem za to neskutečně vděčná. 

PS. z víkendové virózy snad nic nebude, pro změnu jsem včera v práci přišla v tom vedru o hlas, asi hlasivky. 🙈🙈 Se vážně picnu. 
 
Měj krásné letní dny. 🌞
papa E. 

6 komentářů:

  1. Tak ať jsi brzy fit))))
    Poznávám panthenol, okurku na čelo)))) a chválím moc pěkné letní šaty. Sluší ti to.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Evi, děkuji moc. Mám zánět spojivek 🙃😹. Užívej prázdniny.

      Vymazat
  2. Eri, zdravím a přeju, ať se ze všeho rychle vyhrabeš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, děkuji moc 🤗. Očko už je lepší, není to ono, ale už dnes mažu do práce. Krásný den přeji.

      Vymazat
  3. Ahoj Eri, ať je ti brzy lépe. Já se přiznám, že mimo oblíbence co u mě vyšly nedávno zatím žádný megaobjev nemám ač Ziaja gel s okurkou a mátou je fajn a Byoma gelový krém též.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Krásný den přeji, jdu se hnedle podívat na tvé oblíbence. ☺♥ a čekám, že v mezi čase vyrazím na metro. : )

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...