středa 14. srpna 2024

#Recenze - masky Dr. Müller (new - summer 2024)


AHOJ HOLKY, 
moc vás vítám u mé další recenze, kterou sepisuji ještě z Chorvatska, kde jsem si také produkty v Dr. Müller pořídila. 

Ale momentálně jsem doma, mám den dovolené, jelikož mám od včerejšího dne zánět spojivek. 🙈🙃
Pleťové masky mám tuze ráda a "matlám" je na sebe ve velkém, jak řídká s oblibou ♥DM♥. 
Tato v sáčku mi vyhovuje zvláště, protože její konzistence je skutečně hutnější, čili z otevřeného balení nikam neuniká. 
Toto je skutečně vyživující maska, což přesně to, co potřebuji. Je určena pro pleť 30+. 
Balení 2x 8ml vyjde na 1,20€. 
Dobře se nanáší, má hutnější konzistenci, která je na pokožce příjemná  a rovnoměrně se do pleti vstřebává. Masky Q10 proti vráskám, obsahuje koenzym Q10, ceramidy, ty mám v kosmetice obzvláště ráda a potom Vitamin E. 
Za mě SUPER MASKA, která zanechá pokožku jemnou a zvláště po slunění je potřeba ji dodat hydrataci. 
Pořídila jsem si hned tři balení a toto je mé druhé, které tady spotřebovávám a nanáším. Jak je pleť vystavena sluníčku, tak jí dopřávám masky denně. 
Mám na to čas, pohodu, relax a kdy jindy, když ne o dovolenou, že jo. 
Druhá maska, opět od značky Cadea Vera, což je privátka Dr. Müllera jsou hydrogelové polštářky pod oči. Pořídila jsem si dvě balení XXL 3+2 a jedno balení mě vyšlo na necelých 7€. 
Maska je skvělá na oteklé oční okolí, ochladí a uleví od drobných otoků. Ideální skladovat v lednici a aplikovat dle potřeby. Ráno, nebo klidně i odpoledne či večer. 

Obsahuje výtažek z růže, ale vůbec nijak nevoní, což je pro mě ideální, jelikož růži v kosmetice, ale i jinak nevyhledávám. Proč jsem si tedy toto balení zrovna pořídila, proto že měli pouze dvě varianty, no a jako správná blogerka potřebuji vše vyzkoušet. 
Co mě ovšem na těchto polštářcích nejprve překvapilo je jejich velikost, mohutnost, dalo by se tak říct a to mě vedlo k tomu, že je mohu použít vícekrát, což také dělám. Uchovávám ve stejném sáčku, který ovšem neobsahoval prakticky žádnou tekutinu, to mě také lehce překvapilo. A vlastně i více vyhovovalo. 
Masky jsou větší, masivnější, ale dobře drží na obličeji, nikam se nehnout a jsou velmi, ale velmi příjemné. 
Obsahují extrakt z růže, růžový výživný olej a Hyaluronovou kys. 
Jsou vhodné pro jakýkoli typ pleti, což mohu potvrdit. 
Za mě jsou to zase trochu jiné polštářky, než ty co jsem vyzkoušela u nás nebo i ty z dr. Müllera značky Essence v kalíšku, nad kterými jsem opět uvažovala, ale ty jsou celkem dost mokré, klouzavé. Jsou super, řekla bych že o poznání lepší, než ty zakoupené v Praze, co jsem měla možnost vyzkoušet. 
Zde je snad patrná velikost a masivnost samotných polštářků. No co vám budu povídat, uvažuji, že se po dalších variantách podívám, zdali je nenaskladnili, jelikož vím, že privátka Cadea Vera nabízí širokou řadu skin care. 
Tedy závěrem asi tolik, Cadea Vera si mě získala, skvělá skin care za příznivé ceny a nabídka je opravdu velmi široká. Určitě musím také zmínit to, že Dr. Müller nabízí kvalitnější produkty, nežli DMko u nás. 

Tak, to by bylo tedy moje subjektivní hodnocení. A jak "intenzivně" pečuješ o svoji pleti ty v létě? Máš nějaké speciální produkty? 

Moc ti děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, které si velmi vážím. Každý tvůj komentář a zpětná vazba je pro mě motivací. Díky za skvělou bloggerskou komunitu, kterou zde máme. 



8 komentářů:

  1. Tak nakonec Eri tě nemoc přece jenom dohnala. Odpočívej a opatruj se, ať jsi brzy fit. Masky jsem viděla v Německu, ale já jsem pro ty plátýnkové, takže jsem tyhle nezkoumala ani nekupovala. Oční polštářky mám a budu upřímná, že jsem je ještě nepoužila. V létě hydratuji krémem a každou neděli si dělám plátýnkovou masku )))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Evi, já vím, že jsem v "menšině", plátýnkové masky vedou, ale ty polštářky používám dost možná i třetí rok a jsou fakt super, i kdyby měli jen z lednice ochladit. Krásný dnešní den přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Eri, díky za nahlédnutí do sortimentu cizí drogerie.
    Měj se pěkně

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Stáni, tak jsme se přeci jen deště dočkaly. ☺♥ Krásný den přeji.

      Vymazat
  3. Masky neznám, ale vypadají dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, hydrogelové polštářky budu dávat do soutěže. ☺

      Vymazat
  4. Ahoj Eri, tyhle masky vypadají vážně dobře ovšem :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Dr. Müller tady evidentně chybí. Místo na trhu by zde jistě bylo. ♥ Krásnou sobotu.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...