pondělí 5. srpna 2024

#Produkty, které bych si NE&POřídila...


AHOJ HOLKY, 

tak nad tímto článkem, který jsem si "vymysela" cestou z Pece pod Sněžkou. Při samotném psaní na mě přišla hrozná úzkost, takový ten silný a náhlý propad. Abych se trochu zaměstnala a odvedla pozornost, nechala jsem se inspirovat článkem pro Sephoru a tak trochu i Sabřou, která nedávno uveřejnila svůj SUMMER WISH LIST. 

Ani jeden z následujících produktů nemám vyzkoušený, ani ze vzorečku. 
Kapičky s bronzing&glow efektem od Drunk Elephant jsou populární. Jistě je s nimi i snadná manipulace, navíc krémové produkty více jak rok dosti frčí a přitom já se zatím k žádnému neodhodlala. 
Když tak nad tím přemýšlím, jsem se jen UJISTILA, ŽE NE NEPOŘÍDILA BYCH SI PŘÍMO TYTO KAPIČKY. Jelikož jsem četla a slyšela pár recenzí, že se dá pořídit mnohem lacinější produkt, který udělá stejnou službu. 




Laneige Lip Sleepong Mask, co je známější víc než tato noční maska, která je populární min. pět let. Já sama jsem ji vlastně ve vzorečku měla. Asi kdybych se nachomejtla : ) k nějakému výhodnému setu, tak ji beru. Zatím jsem ji jen koupila kdysi kolegyni k Vánocům. 
ANO, TADY BYCH SE NECHALA ZLÁKAT. Ovšem jsem konzervativní, proto bych raději volila klasické provedení, které je tuším že růžové a nebo pak fialové. Příchuť vanilky mě tolik neoslovuje. 



Olejíčky a všemožnou výživu proti lámavosti vlasů a třepení používám. Sérum na posilnění a urychlení růstu vlasů. VŠAK TADY JSEM NEMUSELA VŮBEC DLOUZE PŘEMÝŠLET. ROZHODNĚ BYCH SI GISOU HONEY INFUSED HAIR OIL - NEPOŘÍDILA. Této značce jsem nepřišla na chuť, navíc nemám ráda vůni medu, ani jeho chuť. Balení mi připomíná tak trochu produkty od Nuxu, které jsou na trhu troufnu si říci déle a ten byl za mě fajn. 



NE TADY TRENDU NEPODLÉHÁM. 

A jak jsi na tom Ty s trendy? Které tě oslovují, nebo oslovily natolik, že sis produkt přímo pořídila? A kde nakupuješ? Na e-shopu online, nebo v kamenné prodejně?

No tak už jen ten název je velmi COOL A DOST MĚ OSLOVIL. Proto silně uvažuji, že zainvestuji tisícovku a masku si objednám. 
SUMMER FRIDAYS JET LAG MASK mluví za vše, to snad všichni chceme a potřebujeme mít doma. 


Cena je vysoká, to připouštím, ale četla a slyšela jsem dost recenzí na to, abych se do ní zakoukala. Stačilo málo. ZDE MOŽNÁ JEŠTĚ POČKÁM A POPROSÍM JÉŽÍSKA, ZDALI BY BYL TAK MOC HODNÝ A VE SVÉM VLASTNÍM ZÁJMU MI JI DONESL POD STROMEK. 



Samozřejmě, že značku Rare Beauty znám, nebo je mi povědomá, měla jsem i vzoreček olejíčku, nevím nyní odstín, ale byl moc příjemný. 
PROTO BYCH SELENU GOMEZ, PRO MĚ NAPROSTO NEZNÁMOU ASI ZPĚVAČKU RÁDA PODPOŘILA, PROTOŽE LESK & OLEJÍČEK MI PŘIJDE FAJN. 



Líbí se mi balení, to je takové jednoduché, minimalistické, přitom výrazné a luxusní zároveň. Textura mi také vyhovovala a jistě bych si měla z čeho vybírat, aby milovnici vínové barvy, nějaký ten odstín sedl. 
ANO, ZDE ŘÍKÁM OPĚT ANO, RÁDA BYCH SI TEKUTOU TVÁŘENKU, S GLOW EFEKTEM, KTERÁ LZE OVŠEM POUŽÍVAT VELMI MULTIFUNKČNĚ POŘÍDILA. JÁ PRIMÁRNĚ JAKO LESK NA RTY. 
A zároveň by si tak splnila a měla doma dva produkty v jednom, z toho konečně krémový produkt na líčení. Opět, napadá mě Jéžíšek, předám asi brzy tipy. 



Hydrogelové - chladící polštářky používám min. dva roky. Nejraději mám ty od Patchology, nebudu zastírat. Ty od Pixi vím, že jsou velmi chválené, což je pro mě tak trochu dilema, jelikož mě hodně zároveň láká podobné balení o vícero kusech s kaviárem a kolagenem, které jsem si vyhlídla na Hebe. 



Zde se přiznám, že STÁLE VÁHÁM, ALE SPÍŠ BYCH BYLA ZDRŽENLIVĚJŠÍ A VOLILA PŘESTO VARIANTU S KOLAGENEM NA HEBE. TEDY NA PIXI SI BUD TO POČKÁM, A NEBO JE VŮBEC NEVYZKOUŠÍM. 



Charlotte Tilbury - kdo by prosím nechtěl tuto kosmetiku mít doma, nebo alespoň pár produktů, když se konečně v naší Sephoře prodává. 
ANO já prosí ANO. 

JAKO PODKLAD POD MAKE-UP S GLOW FINIŠEM BYCH TENTO PRODUKT MOC RÁDA VYZKOUŠELA. MLUVÍ O NĚM CELÁ BEAUTY KOMUNITA. JOOO, NECHALA JSEM SE TRHNOUT. ALE PROSÍM PĚKNĚ, TENTO PRODUKT BYCH SI SAMOZŘEJMĚ POŘÍDILA JÁ SAMA A VYBRALA SI JEJ V NOVĚ OTEVŘENÉ PRODEJNĚ NA PŘÍKOPECH. ♥



Tak holky, sečteno a podtrženo, spíš bych se nechala nalákat, jak tak na to koukám. Všechno mě oslovuje, ale taky jsem tak trochu s tím produkty, které jsem sem vložila i vybírala. Nepotřebuji popisovat kousky, u kterých dopředu vím, že mě nezajímají a nelákají mě. Třeba do budoucna změním názor, kdo ví, je to možné, ale nyní bych asi co do priorit uvedla tyto produkt:

1. Summer Fidays Jet lag mask
2. Charllote Tilbury - tekutý glow podklad pod makeup
3. Noční maska na rty /// nebo Rare beauty tekutý multifunkční produkt na líčení. 




Toto jsou moje produkty které bych si ráda pořídila, kterými jsem se nechala ovlivnit. 
Naopak tři bych vůbec nepotřebovala a netoužím po nich. 

Moc ti děkuji za tvou přízeň a pozornost tomuto blogu, které si velmi vážím, každé tvojí zpětné vazby. Díky za tak báječné prostředí, za tuto skvělou bloggosféru. 

Měj pohodový a klidný dnešní den.

My jsme se včera vrátili z Chorvatska v noci a dnes nás čeká první pracovní den, po dvou týdnech, tak už nyní vím, že to bude náročné. 🌞

papa E. 


8 komentářů:

  1. Eri, já trendy moc neprožívám, kupuju, co mi padne do oka, převážně v kamenných prodejnách.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
  2. Returning back to work is always so difficult! I hope the transition goes well. As for the product you listed, I haven't tried most of them, but I do really enjoy the quality of Rare Beauty.
    the creation of beauty is art.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Good morning, yes, I'm back, it's been busy. ☺♥ But the vacation was really worth it. I'm intrigued by the cream products, but still haven't gotten to the drugstore version either. Have a great day. ☺

      Vymazat
  3. Já se většinou trendy zlákat nenechám :) Jediný, kdy se tak stalo, tak když jsme loni vyrazili na Madeiru :D Z tvého výběru mě taky nejvíc zaujala maska, má prostě boží název :D Doufám, že vrácení do pracovního režimu moc nebolelo!

    WantBeFitM

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj a hezký den přeji. Vidíš, tak Madeiru neznám. : )) ☺♥

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj Eri,
    Gisou olejíček na vlasy jsem zkoušela. Přijde mi, že mimo olejíček má teda značka do NUXE hodně daleko a vizuálně (nejen) se velmi liší. Olejíček byl na mě těžký a nějaké výrazné vůně jsem si nevšimla. Krémové produkty či drahé masky naopak nechávají úplně chladnou mě, protože mám mastnou pleť a raději sahám po klasice. I když třeba tekutý rozjasňovač od Benefitu mě dost baví :))) ale ten už mám nějaký ten pátek. Já se přiznám, že co se týče kosmetiky tak do Sephory mimo The Inkey List a skincare v podobné cenové relaci moc nezavítám, vzhledem k mojí spotřebě by se to i pěkně prodražilo. Charlotte Tillbury se mi moc líbí obaly, ale jinak jsem u nich ještě nenašla produkt na mastnou pleť, kde bych si řekla, že ho potřebuju. Kdybych si měla něco kupovat tak spíše nějakou dražší tvářenku tam mě láká NARS nebo Pat McGrath :)))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Sabi, Benefit je super, mám jich spousty, jsou nekonečné a stále drží. Naopak Pat McGrath se mi vlastně nelíbí ty obaly. Asi bych měla začít u těch tekutých líčidel v drogérce. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...