čtvrtek 8. srpna 2024

#Recenze - dovolenková kosmetika l.čast

AHOJ HOLKY,
moc vás vítám u dnešního článku, který jsem tak trochu pojala ještě dovolenkově.
A jinak vám přeji překrásný a hlavně pohodový dnešní večer (dřív jsem se k uveřejnění článku prostě nedostala, raději si půjdu hned lehnout...). Já jsem jinak dneska byla marná, nemůžu se k ničemu dokopat a cítím se, jako kdyby na mě lezla viróza. 
Úplně se mi ty produkty tak sešly, které křičí léto a dovolená. ☀️ Mám tady klasicky zástupce z drogérie, jak z DMka, tak i z Rossmanna.
O vlasový šampon Isana s vůní kokosu, který já miluji jsme se s DM na dovolené dělili, proto jsme jej také tak rychle spotřebovali. Já však měla doma v záloze ještě jeden.
Jednak, Isana mě VELMI MILE PŘEKVAPILA, svou autentickou a přitom nevtíravou vůní kokosu. Šampon má navíc překrásné, hravé a letní balení, tím si mě získal asi na první dobrou.
Krásně pění, trochu mě poštípal v oku, ale jinak nijak nedráždil pokožku, nevysušoval. Je ho v balení 300ml a vyjde doslova na pár korun, prosto Isana, na to jsme ostatně zvyklí.
Má středně gelovou konzistenci, lehce perleťové barvy. Dobře se nanáší, hezky smyl vlasy od nečistot a od soli. Dle popisku je určena pro suché a namáhané vlasy se sklonem k lámání, čili přímo pro mě. Je pravda, že není vyloženě ideální, nebo spíš určen pro rychle se mastící vlasy, to bych od Isany volila jisto jistě jinou variantu.
MĚ PROSTĚ ŠAMPON VYHOVUJE. Vůně si mě získala a tuze se mi líbí obal. Řekla bych, že s vůněmi je na tom Isana, alespoň u mě nyní trochu lépe, nežli Balea. Má vůně takové víc autentické, nevtíravé a prostě mě baví. Ano, ŠAMPON URČITĚ MOHU DOPORUČIT.
Druhý produkt, který si vezmu na paškál je sprchový gel Balea SUMMER VIBES s vůní broskví a bugenvileí je určen pro citlivou pokožku., což mě dostalo tak trochu o pár let zpět.
Jedná se tedy o limitovanou edici, ze které mi tato varianta sprchového gelu přijde asi nejpovedenější.
Jemná konzistence, čiré barvy, středně gelové konzistence. Balení 300ml vyjde na 20,- Kč, což je standardní cena.
Sprcháč mě baví svým obalem, to je asi nejvíc. Hravý, letní, dovolenkový vibe, to se Balee skutečně povedlo.
No a jak jsem psala o té nostalgii, tak se mi jen potvrdilo, že Balea točí stále stejné vůně ve svých limitkách dokola, což je za mě žádoucí.
Skutečně jsem se tou vůní, když jsem ji prvně na dovolené ve sprcháči vyzkoušela, hodilo do roku cca 2015. ♥ A vím, nebo si spíš pamatuji, že stejnou vůni, ovšem v jiných limitkách, jiných super obalech jsme si mohli pořídit opakovaně v dalších letech.


Jelikož jsem velmi špatný němčinář, obecně mi jazyky celkově nejdou, tak jsem musela povolat zkušenější a zdatnější na pomoc. Tím nemyslím nikoho jiného, než DM samozřejmě.


Protože na zadní straně se ukrývá tato citace, tento popisek, který si trochu zahrává až s básní, nebojím se použít toto označení.

"Nech své myšlenky bloudit a představuj si, jak se touláš úzkými uličkami a obchůdky a cítíš příjemné teplo od slunce na své kůži. Vnímáš vůni čerstvých květů broskvoní a bouganville a jsi uvolněná. Ponoř se a užívej vysněný okamžik dovolené".


Super obal, skvělá jemná vůně broskví. Trochu méně pění, než bych asi čekala, pokožku nijak nedráždí, vysušuje tak nějak standardně. ZA MĚ POVEDENÝ KOUSEK, z letní limitky.

Celkem Balea nabídla tři varianty sprcháčů, samozřejmě jsem si pořídila všechny, abych mohla vyzkoušet. No a tento HODNOTÍM, JAKO NEJPOVEDENĚJŠÍ. Určitě neváhej, pokud již nemáš, a pořiď si jej. Mohu doporučit.
Tak holky moje milé. Já moc děkuji za to, že jste článek dočetly až sem. Díky moc za podporu blogu, které si velmi vážím. Každá tvoje reakce a zpětná vazba je pro mě další motivací.

Jaké letní limitky jsi vyzkoušela Ty? Nebo jaké must have jsi měla - máš na toto léto? ☀️

Tímto se s tebou loučím a přeji ti krásný a vydařený dnešní den. ☺♥


pa E.



4 komentáře:

  1. Eri, já jsem si na základě tvého doporučení koupila sprcháč Isana s mangem a protože měli akci 2+1 zdarma, tak jsem si přihodila do košíku kromě sprcháče pro manžela ještě pro sebe broskvový. Oba jsou fajn - mangový jsem před pár dny spotřebovala, broskvový používám teď a jsem spokojená.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáni, tak to mě těší. Isana sprcháče mě začínají čím dál tím více bavit. Za chvíli budu psát, tedy snad, pokud se k tomu dokopu : ), recenzi na další moc prima Isana produkt. Měj krásný víkend a děkuji. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri, já letos sáhla po dvou limitkách od Isany naslepo přes eshop a je to takové 50:50 jeden se mi líbil víc, druhý mi přišel hodně průměrný. V zásobách mě čeká ještě novinka od Avonu též s letní vůní a ještě mi má dorazit mangový Jean & Len, pak možná chvíli přejdu na krémovější a hřejivější vůně, přeci jen už už se blíží můj poměrně oblíbený podzim.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. A mé milované babí léto 🫶🫶🌞🌞. Tedy snad. Jj máme již první třetinu srpna a čas plyne mezi prsty. Krásný nový pracovní týden přeji.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...