čtvrtek 15. srpna 2024

#Shopping2024 XXXlll.


AHOJ HOLKY, 
Moc vás vítám u dalších nákupů. 

Konečně jsme se dočkali deště. Já čekám na mezi čas, abych vyrazila na metro. 
Jinak hlásím, že zánět v oku díky kapičkám je mnohem lepší. 
Od DM🖤 jsem dostala z ničeho nic, den před odjezdem do Chorvatska tuto velkou svíčku Yankee Candle. 
On je můj poklad. Voní mi velmi povědomě a to moc příjemně. 
Na Murteru v Dr. MÜlerovi hned první den po příjezdu jsem něco málo pořídila. 
Jelikož se mi osvědčily jejich pleťové masky,  tak jsem hned dvě vzala. 
Hlavním důvodem návštěvy byla koupě SPF krému na obličej. 

Brala jsem tento privátní značky. Sonnenfluid Medv50+.. skutečně velmi lehká textura. Vyšel na 5€.

DM si samozřejmě pořídil šampon pro mastné vlasy značky Subrina. 
A největší radost jsme měla že slamaku. ☀️
Jelikož je apartmán, kde sdílíme plně vybaven, tak jsme potřebovali znova prát, min. alespoň zasolené ručníky, plavky apod. Tak jsme zašli do Dr. Müllera. 
Kde jsme vzali malinový přípraven na mytí nádobí, tablety do myčky netřeba pořizovat, těch máme zásobu. Ale prací kapsle privátní značky Blink 3v1 jsme vzali. Praly dobře. 
No a potřebovala jsem nutně chladivé polštářky pod oči, tak jsem si vybrala tyto dva XXL Packy 3+2, opět jejich privátky Cadea Vera. 
Růžový obal s růží a pak žlutý s vitamínem C a projasňujícím účinkem. 
Obě tyto balení celkem 10ks vyšly na 7€. 
No a nutně jsem do zásoby vzala i tuto peelingovou masku, taktéž s projasňujícím a hřejivým účinkem. Ta mi sedla náramně. 
Šampon už mám pořízený druhý, protože je senzační, neskutečně mi sedla ta vůně. Ale více bude v recenzi. 


A tímto bych ukončila tak trochu "Murterské" nákupy. 


Jen si ještě neodpustím poznámku, že prací kapsle Blink perou parádně a skvěle voní. 

Moc ti děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, které si velmi vážím. Každý tvůj komentář a zpětná vazba je pro mě motivací. Díky za skvělou bloggerskou komunitu, kterou zde máme. 


5 komentářů:

  1. Yankee Candle svíčky jsem neměla, ale jejich vosky mám hodně ráda. :)

    OdpovědětVymazat
  2. Stáni je, ale taky pěkně těžká. ♥

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj Eri, zajímavé chorvatské nákupy. Já teď zkouším nové kapsle do myčky od Denkmitu a nejsou vůbec marné, akorát nevyjdou levněji než naše oblíbené JARové.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jj já vím, že Jar si chválila už moje bývalá kolegyně, se slovy, že je kupuje pouze ve velké akci. My je máme u DM a jsou dobré, ovšem ty z drogérie ZDE, co já používám již přes rok jsou srovnatelně stejné. Ale to je moje zkušenost. Krásnou sobotu přeji. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- produkty z Dr. Müller

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní dvojité recenze produktů, které jsem si pořídila v Drogérii Müller, v Chorvatsku o dovolené.  Na začá...