pondělí 27. srpna 2018

Spotřebováno za měsíc červenec 2018



AHOJ,AHOJ,

Moc Vás vítám u dnešního článku u spotřebovaných produktech za měsíc červec 2018. Není toho málo, ale není toho ani příliš moc, tak se rovnou na to vrhneme.  



  • Začnu u vlasů, dopotřebovala jsem šampon a kondicioner od značky Balea, jak jsem již psala snažím se střídat vlasovou kosmetiku profesionální řady a té z drogérie. Šampon i kondicioner byly prima, umyly, dobře se rozčesávaly a voněly, ale žádná hitparáda to nebyla, prostě průměrný produkt značky Balea, ale MĚ TO VYHOVOVALO. 




  • Modrý sprchový gel značky Balea mě bavil, měl krásnou tyrkisovou barvičku a byl příjemný a moc fajn voněl, dobře pěnil a přišel mi takový hutnější a dlouho mi vydržel, S PRODUKTEM JSEM BYLA SPOKOJENÁ. 




  • Tělový krém od značky Victoris Secret byl naprosto fantastický, krásně voněl, měl příjemnou tak akorát hutnou konzistenci a skvěle hydratoval, VŠEMI DESETI DOPORUČUJI.
  • Tělový krém značky Cien voněl moc příjemně, tak trochu pánsky a silně, dobře hydratoval a měl praktickou pumpičku, ZA MĚ MOHU DOPORUČIT. 




  • Mycí gel na obličej značky Yves Rocher byl prima, byl na smíšenou pleť a dobře myl, čistil, ale nevysušoval, S PRODUKTEM JSEM BYLA SPOKOJENÁ.
  • Rexona deodorant ve spreji je mojí stálicí a kupuji si ho stále dokola, dobře ochrání před zápachem a neucpává příliš pory, ZA MĚ DOPORUČUJI.




  • Prima letní vůní pro mě byla tato toaletní voda Etherminy od Calvina Kleina, která příjemně jemně voněla a v létě ji používám moc ráda, ZA SEBE DOPORUČUJI.
  • Glycerinový krém na ruce značky Avon byl prima, Avon tyto krémy umí a kupuji si je pravidelně a řadu let, DOPORUČUJI.




  • Krém na ruce Loccitan s bambuckým máslem byl naprosto parádní, krásně voněl, měl příjemnou takovou hutnější konzistenci a skvěle hydratoval, JEN A JEN DOPORUČUJI.
  • Pleťové sérum Yves Rocher bylo také velice povedené, bylo lehké takže na léto ideální a dobře hydratovalo a spravilo mi moji podrážděnou pleť, MOHU DOPORUČIT.
  • Balzámek na rty značky Carmex byl naprosto fantastický, chladí, vyživí a hydratuje, je to lék na suché a popraskané rty DOPORUČUJI.






  • Manžel dopotřeboval šampon na vlasy pro růst a řídnutí vlasových vláken značky Alpecin, který kupujeme v Německu a já se na něj nyní také chystám, protože skutečně proti řídnutí pomáhá a také po něm vlasy rychleji rostou.
  • Dopotřeboval také jeho nejoblíbenější parfém značky Thierry Mugler Ice Man.Kupujeme stále dokola. 




  • Dopotřebovali jsme nové granulky pro naší Izinku značky Applaws, které jsou s vysokým podílem masa a jsou bez dochucovadel, ale naší princezně nešmakovaly. 
  • Balea mýdlo na ruce do dávkovače - kupujeme stále dokola, jen mi přijde, že tato varianta - zázvor citron je strašně vodová, příště pořídím jiné.




  • Mlsala jsem mlsala a snědla jsem loupaná dýňová semínka, kyselé bonbonky Haribo a také jednu Fitness tyčinku z Dmka. 




  • Dopila jsem můj oblíbený kopřivový čaj, snědla jednu velkou čokoládu a také mix natural oříšků. 




  • Co by to bylo za spotřebovance, kdyby tady nebyl alespoň jeden produkt YC, nyní je to pouze jeden vosk s vůní Black Coconut, který voněl příjemně a letně. 




Tak a jsme u konce, celkem tady máme 16 kosmetických produktů, které  jsem v měsíci červenci 2018 dopotřebovala. A co jste spotřebovali Vy?


Přeji Vám krásný a pohodový den. 

papa Vaše E.



Žádné komentáře:

Okomentovat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Hebe produkty ll.

AHOJ HOLKY,  v prvé řadě vám přeji krásné pondělí 🌞. Když píši tuto recenzi je velikonoční neděle a já poslouchám záznam se slavnostní Mše ...