pátek 8. listopadu 2019

Oblíbenci za měsíc říjen = october 2019

AHOJ,AHOJ,

Přeji Vám krásný a pohodový pátek, a vítám Vás u dnešního článku u OBLÍBENCŮ za měsíc ŘÍJEN 2019. 
Říjen = podzim, změna letního času na zimní....ochlazení.....to vše si s tímto měsícem spojuji. 
Také jsem sáhla po jiných líčidlech a zkoušela jsem novou skin care a tady Vám chci ukázat a představit produkty, které jsem používala nejčastěji a nejraději ☺


Mám tady dvě paletky - obě mám celkem dlouho a obě jsou naprosto skvělé, vysoce pigmentované, sice trochu práší, přitom kvalita produktů je naprosto skvělá a jsou mými stálicemi dalo by se říci. ☺



Urban Decay Naked Baic 2 - paletka očních stínů, která je skvělá pro běžné denní nude líčení, ale díky tmavšímu stínu s ní lze vytvořit i výraznější kouřové líčení. Paletka je neskutečně univerzální, skladná, praktická nejen na cestování a troufnu si říct ... všemi milovaná, ani já nejsou výjimkou. ♥



Paletka The Balm - trio rozjasňovačů - ikonické to Mary Lou, Cindy Lou a méně známý Betty Lou, který používám sem tam. Jak vidíte, nejčastěji sahám do Mary Lou - prosvítající pánvička je toho důkazem. 
Tyto rozjasňovače jsou naprosto perfektní, skvěle drží celý den, dělají dokonalý až wau efket a jsou krásně krémové a vysoce pigmentované. ♥



Bronzer Too Faced ze srdíčkové řady je také moc prima, sice docela práší, ale pro mé běžné denní bronzování a zahřátí obličeje je skvělý. 



Bronzer je navíc neskutečně veliký, že snad ani nemám šanci ho spotřebovat. 
Používám na jeho nanášení nejraději tento štětec z bílé řady PLH, které jak víte jsou nyní k dostání od Dermacolu. 


Moje nová - podzimní rtěnka od Rimmelu je naprosto parádní. Mám ji v odstínu 500. 
Je vysoce pigmentovaná, dobře drží, zvládne v pohodě kávu, další pití, ale i běžný oběd. 



Rtěnka zanechá krásný matný finiš bez vysušení rtů. Naopak rtěnka je to krémové, textura mi plně vyhovuje, dobře se nanáší a i dobře odličuje. 
Toto byl skutečně kup tohoto podzimu. ♥☺♥



Řasenka Estée Lauder - pro objem a délku, čili tato řasenka krásně řasy zahustí, obalí černo černou barvou a i znatelně prodlouží. 

Řasenka má navíc krásný - luxusní obal, který sám o sobě dělá velkou parádu. ☺


Kartáček je trochu větší a klasický, který by mohl odradit, ale manipulace je snadná a pro mé řasy je tato řasenka opravdu skvělá. ♥




Na podzim - v sychravé dny dostává moje pleť zabrat, proto jsem si oblíbila tuto Noční detoxikační masku od značky Nivea. Příjemná textura, která zajistí dostatečné vyživení přes působení v průběhu noci, což mi obzvláště vyhovuje. ☺


Body Mist od Victorias Secret - love is heavenly není příliš podzimní vůně, ale pro mě letos ano, provázela mě celým měsícem a měla jsem ji stále po ruce. 

Je to příjemná květinová vůně, která v sobě nese tony leknínu a pižma. 
☺♥


Zázvor, zázvor jsem používala snad do všeho, hlavně jsem ho přidávala do jídla a pak jsem vypila hektolitry čaje, který posiluje imunitu, zahřeje organismus a navíc - mě opravdu chutná. ☺♥☺



Toť mí oblíbenci za měsíc říjen 2019. Je toho tak akorát, ale vybrala jsem skutečně mnou nejčastěji používané produkty, se kterými jsem spokojená a dělají mi dobře. 

A jaké produkty jste nejčastěji za poslední měsíc používali Vy?




Děkuji moc za Vaši přízeň a za pozornost tomuto článku. 

Přeji Vám krásný a ničím nerušený podzimní den. 

papa Vaše E. A.

4 komentáře:

  1. Body mists od VS zbožňujem, mám ich doma niekoľko :) Inak nejaká paletka od UD je už dlho na mojom wish liste :)
    What A Fancy World

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. VS má krom jiného i skvělou kosmetiku ☺. UD umí skvěle paletky, mám zálusk na jejich novou Naked honey ♥

      Vymazat
  2. Skvělé produkty hlavně od Too Faced a Urban Decay.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze- Huda beauty mascara

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze. Tuto řasenku od HUDA BEUTY LEGIT LASHES   mám doma od loňska. Je to miniaturka, ale ...