středa 25. listopadu 2020

Oblíbené produkty za měsíc ŘÍJEN = OCTOBER 2020


AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou poslední listopadovou středu,  a vítám Tě u dnešního článku, kterými jsou mé oblíbené produkty za uplynulý měsíc. Čili produkty, po kterých jsem sahala nejčastěji, ba dokonce denně. ☺


Začnu u dekorativní kosmetiky, se kterou to poslední dobou tak trochu flákám, protože výrazněji jsem se nalíčila pouze na gotickou party, která byla ovšem koncem srpna. Jinak si vystačím s make-upem, pro sjednocení pleti. Nesmí chybět a to snad nikdy bronzer, rozjasňovač a tvářenka a tyto produkty používám i no líčení očí místo očních stínů. 🙃👍💄


Benefit - Dandelion twinkle je sice tvářenka, ale je to spíše takový lehký rozjasňovač a také tak ji používám. 
Klasická tvářenka Benefit Dandelion, kterou mám také v mini variantě je krásná, šťavnatá růžovoučká, až taková princeznovská tvářenka. Dodá šťávu a zdravější nádech mým tvářím. 
Oba produkty jsou naprosto skvělé. Prostě Benefit. ☺


Bronzer od Too Faced voní jemně po čokoládě, už samotné balení je krásné - luxusní a obsahuje praktické zrcátko. 
Rtěnka Lancome s výraznější červenou barvou dodá mému minimalistickému líčení ten pravý šmrnc a já vlastně jiné, než výrazné rtěnky ani nenosím. 


Bronzer trochu práší, ale je naprosto skvělý. Má teplejší podtón, je středně pigmentovaný, takže nemusíte mít extra "lehkou" ruku, dá se navrstvit a mému obličeji moc sedí. 
Hydratační - krémová rtěnka Lancome je skvělá. Celkem dobře drží, ale má úžasnou výraznou červenou, přitom neřvavou barvu. 
Opět oba produkty mám moc ráda a také vím proč. 


Pleť jsem čistila a také čistím micelární vodou se složkou Aloe vera Eveline, kterou jsem kupovala v Lidlu. Krásně si poradí jak s odlíčením vč. očí, tak jako běžná skin care. 

BB krém Cien  mě tedy velmi, ale velmi překvapil. Pořídila jsem si ho spíš na vyzkoušení, trochu mě odrazovala jeho velmi nízká cena. Má nízké krytí, které je typické pro BB produkty. Mám verzi light a mou pleť projasní, lehce sjednotí a k mému překvapení jsem si ho oblíbila a používala prakticky denně. 👍


Indulona, na mé suché ruce, na suché místa na těle je prosto úžasná. Je to taková stará, dobrá a léty ověřená kvalita. Mě osobně její typická parfemace vyhovuje, skvělé hydratační schopnosti jsou pro toto sychravé podzimní počasí nezbytností. 


Toaletní voda Wish Shopard je příjemná, výraznější vůně s kořeněným základem. Nevydrží zdaleka celý den, ale používám atomizér, takže dle potřeby mohu její intenzitu doplnit. 
Za mne je to fajn cenově dostupný produkt, který jsem si pořídila na e-shopu Elnino. 


Tak to jsou mé říjnové produkty, které jsem používala nejčastěji a bez kterých bych se "neobešla" 

A jaké produkty jsi si oblíbila Ty? Máš zkušenost s nějakým z produktů?


Já děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, která mě těší a velmi si ji vážím. 

Přeji Ti krásný a pohodový den. 

papa E. A. 



6 komentářů:

  1. Eri, moc se mi líbí ta rtěnka - krásná barva podle mého gusta. Jinak znám samozřejmě modrou indulonu, ale přiznám se, že preferuji červenou - zdá se mi lehčí a lépe se vstřebává. Ale už jsem žádnou I. dlouho neměla. BB krém jsem zahlédla v Lidlu na regálu, tak možná někdy po něm sáhnu, když ho chválíš.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já na Indulonu, zvláště pak nyní, nedám dopustit. Přeji pokud možno krásný den. 🙂

      Vymazat
  2. Indulonu mám právě taky na nočním stolíku a velmi ráda ji používám. Na suché ruce to je paráda.
    Povídání nejen o kosmetice

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Přesně, no noc je to báječný a hlavně výživný pomocník. Pěkný den přeji. 🙂

      Vymazat
  3. Ahoj,
    taky mám modrou indulonu doma, používám ji na hodně vysušená místa. Líbí se mi ta rtěnka, mám ráda červené rtěnky:-) Měj se krásně!
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, výrazné rtěnky to je moje a hydratační krémy potřebuji nyní prakticky na vše. Krásný víkend přeji. ☺

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 XX.

  AHOJ HOLKY,   v prvé řadě přeji již hezkou sobotní noc&večer, a moc tě vítám u nákupů, které začnu barterovou výměnou.  Byl mi nabídnu...