pondělí 14. prosince 2020

Oblíbené produkty za měsíc LISTOPAD - NOVEMBER 2020

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešního článku s mými listopadovými oblíbenci, čili produkty, po kterých jsem sahala nejraději/nějčastěji. V poslední době mi přijde, že se líčím stále stejně, příliš tomu nedám, make-up, korektor, obočí, bronzer a tvářenka je věc, bez které bych si v líčení přišla jako "nahá", trocha očních stínů ideálně pomocí rozjasňovače + do vnitřního koutku, pod obočí, řasenka, rtěnka a je hotovo. Líčení mi po pravdě zabere max. 10 min. 

Do žádných větších akcí se nepouštím, kouřové - výrazné líčení jsem měla naposledy na Prague Gothic Treffen akci a to bylo koncem srpna, jinak nebyla příležitost a vlastně ani nálada. Asi to bez tak sama znáš, nošení roušek, v mém případě respirátorů makeup umí "zkomplikovat". 

Začala bych asi u skincare a to zde mám dva super produkty. 

Eucerin micelární čistící pěna krásně, snadno a rychle odlíčí a vyčistí pleť! Navíc pěny mám obzvláště ráda a tzv. mokré odličování je super! 

Weleda mandlový hydratační krém pro citlivou pleť je výživný, příjemný na pleti a zanechá ji vyživenou a jemnou. 

Oba produkty jsem si vybrala v rámci spolupráce s Benu lékárnou a již jsem uveřejnila samostatnou recenzi.


Primer, neboli podkladová báze pod make-up není u mě běžnou záležitostí. Avšak tuto Benefit The Pore fessional jsem si díky jejímu sametovému finiši a schopnosti prodloužit make-up až o několik hodin opravdu oblíbila!! Používám ne denně, ale min. 4x do týdne ano. 

Make-upy od Rimmelu jsou u mne naprostou stálicí. Lasting finish 25h je skvělý, středně krycí, krásně krémový, dobře mou pleť sjednotí, zakryje drobné nedokonalosti a udělá mou pleť hezčí. Kupuji ho již od začátku svého blogování a odstín 100 Ivory mi také stále sedí. 


Jak jsem zmiňovala, bez bronzeru a tvářenky by mé léčení bylo poloviční, prakticky nikdy tyto dva produkty nevynechávám. Mým tvářím dodají šmrnc, zdravý nádech opálení a vydefinují tvar kontur. 


Bronzer od Physicians Formula netřeba dlouze představovat. Dá se říct ikonický produkt této americké drogérkové značky, který se k nám dostal na jaře 2019. Bronzer mám v odstínu medium, který je krapet teplejší, než bych potřebovala, ale naprosto mým požadavkům vyhovuje. Krapet víc práší, ale je skvěle pigmentovaný a má úžasnou kokosovou vůni. 

Too Faced srdíčkové tvářenky v nádherných papírových obalech jsou jednoznačně top produkty této značky, alespoň tedy za mě! Tvářenka se skládá ze tří částí, ze tří pruhů. Produkt je velmi dobře pigmentovaný, téměř nepráší, obsahuje lesk, ale o tom tento produkt je. Mě plně vyhovuje jak na líce, tak na rychlé líčení očí, která já nyní pravidelně praktikuji! 


Výrazné rtěnky - to je moje doména, nemám jich mnoho, ale mám je všechny tuze ráda. Rimmel Lasting finish v odstínu 120 je výrazná, temně fialovo až vínová barva, která krapet leze do vrásek, ale skvěle drží. 

No a aby mé rty byly v "kondici" je potřeba se o ně starat a proto mým velkým a denním pomocníkem je nyní balzámek v tubě La Roche-Posay. Je výživný, středně hutný balzám, který ochrání, vyživí a i zahojí mé rty! Super produkt, stojí rozhodně za povšimnutí, zvláště v tomto sychravém zimním období!


Tentokrát jsem vybrala méně produktů, ale o to více jsem se k nim rozepsala. ☺

Znáš nějaké z produktů, máš naopak jiné své oblíbence?


Moc děkuji za přízeň a pozornost tomuto příspěvku, které si velmi vážím. 

Přeji krásný a pohodový den. ♥

papa E. A. 



7 komentářů:

  1. Physicians Formula' s bronzer is one of my favourites. That lipstick has a wonderful shade too.
    I hope you'll visit my blog soon. Have a good week!

    OdpovědětVymazat
  2. Super článek. Hned jdu pokukovat po tom balzámu, protože mám cicaplast spfko a je naprosto skvělý.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj, děkuji moc. Balzámek používám každý večer, před spaním a po peelingu rtů je skvělý. Krásný večer přeji. ☺

      Vymazat
  3. Tenhle makeup od Rimmel patří mezi mé velké favority.

    OdpovědětVymazat
  4. Já se líčím výrazně míň než ty (a teď díky HO některé dny, kdy nevytáhnu paty od PC, vůbec) - vystačím se stíny, tužkou na obočí, řasenkou a rtěnkou. Takže z tvého přehledu mne samozřejmě nejvíc zaujala rtěnka - je to barvy, která se mi líbí.

    OdpovědětVymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Giveaway ll. Spring time 🍀🌻☀️

AHOJ HOLKY, krásnou neděli přeji. Doufám, že máte hezký, víkend, počasí se umoudřilo a opět tady máme krásné (první dva slunné d...