sobota 30. ledna 2021

Spotřebováno za měsíc prosinec - december 2020

 

AHOJ,AHOJ,

přeji krásnou poslední lednovou sobotu,  a vítám Tě u posledních spotřebovaných produktech minulého roku. Bude to takový "pomyslný" kosmetický závěr roku 2020. 


  • Mám tady hned dva sprchové gely a DERMACOL CANDY PLANET s vůní sladkých třešní mne bavil. Byl příjemný, sladký, obsahoval jemný sheen. Jen balení mi přijde nepraktické, protože dost produktu zůstane nevyužito, ale jinak za mne ANO, SPRCHOVÉ GELY AROMA RITUAL JSOU SUPER!
  • Balea sprchový gel z aktuální zimní limitky byl taky moc fajn. Voněl skutečně autenticky po růžích, trochu vysušoval, ale jinak to byla velmi povedená série. URČITĚ ANO. 


  • Vlasový produkt tady mám jen jeden a ISANA MASKU z intenzivní pečující složkou Aloe vera, která krásně voněla, vlasy dobře vyživila, přitom nezatížila a šly skvěle a snadno rozčesat. ZA MNE URČITĚ FAJN MASKA NA VLASY. 

  • Balea tělová emulze z narozeninové limitky s vůní SLADKÝCH =  PRAŽENÝCH MANDLÍ  byla a možná stále je naprosto SKVĚLÁ!!!! Musím se přiznat, že jsem si emulzi hned po vyzkoušení naprosto zamilovala a pořídila si ji k M. do Třebíče a i na Letnou, čili jsme ji měla hned 3x. Fantastická a sladká vůně si mne naprosto podmanila. 
  • Ziaja krém na ruce s vůní perníčků byl taky moc FAJN, určitě krásně voněl, dobře hydratoval, rychle se vsakoval a skvělé bylo i praktické balení. 


  • Balea - pěna na holení s kokosovou vůní z letní limitky BYLA TAKY MOC POVEDENÁ, jemná a přitom exoticky líbivá vůně mi velmi VYHOVOVALA  a prakticky si jiné gely či pěny na holení nekupuji. 
  • Alterra - tělový kávový peeling byl NAPROSTO SKVĚLÝ. Hutný, zrníčka byly větší, ale dobře se rozpouštěly, krásně vyčistil a obrousil. Naprosto fantastická byla jeho kávová = lahodná vůně, kterou jsem se velmi ráda obklopovala a dlouho mi balení vydrželo! 


  • Cien - dvoufázový olejový odličovač očního okolí je parádní, kupuji opakovaně, poměr / cena / kvalita = SUPER. 
  • Nivea - pánská verze kuličkového antiperspirantu mne opravdu VELMI MILE PŘEKVAPILA a na léto si ho určitě hodlá pořídit ZNOVU. 


  • Balea - dopotřebovala jsem i dezinfekční gel, který již řadu let nosím pravidelně stále ve své kabelce, nic nového pod sluncem, ale to ostatně asi většina z nás, jen nyní máme "všemožné" obdoby.
  • Welleda - HYDRATAČNÍ MANDLOVÝ KRÉM s intenzivním účinkem byl SUPER. Krásně výživný a přitom jemnější konzistence, což mé dehydratované pleti vyhovovalo. Líbilo se mi i jeho kovové - retro balení. 


  • Essence - voděodolná řasenka s obřím kartáčkem byla fajn, ale ke konci mi příliš nevyhovovala, protože se k mému překvapení začala slušně drolit, což je nežádoucí a proto si ji příště již zřejmě nepořídím. 
  • Benefit mascara Rokket Lash byla naprosto skvělá, krásně řasy prodloužila, natočila a i zahustila. Měla černo černou barvu, neoptiskávala se mi, držela krásně celý den a šla dobře odlíčit. Benefit řasenky mi prostě sedí a ani tato není výjimkou! ROZHODNĚ STOJÍ ZA INVESTICI. 
  • Miniaturka extra hutného hydratačního krému zn. Loccitane byla skvělá. Krém byl příjemné, jemné až našlehané konzistence, která se mi hodně osvědčila jako podklad pod make-up, nebo ve větší vrstvě, jako noční krém. Určitě se poohlížím po plném balení. 


  • K maskám značky 7th Heaven Tě odkáži na mé recenze. Tady
  • S maskami jsem byla celkově velmi spokojená, zvláště pak s těmi hydratačními a čistícími. Musím pochválit i gelovou strukturu, která jde dobře sundavat a příliš se nezamotá do vlasů. 👍



  • ISANA maska s černým uhlím byla čistící, gelová, slupovací a byla fajn, ráda jsem ji vyzkoušela ovšem znám lepší gelové masky. 
  • Balea přišla s dvěma novými maskami = ze zimní limitky a OBĚ JSOU SKVĚLÉ, přitom jiné. SLANÝ KARAMEL si mě doslova obmotal okolo prstu svou úžasnou a podmanivou vůní. 
  • Balea ICED BERRIES je krémová, hydratační maska, která voní po lesním ovoci. Moc příjemná záležitost. Obě masky Balea jsem si pořídila opakovaně!!! 


  • Mýdlo na ruce Cien s madlovou vůní je moc prima a prakticky jiné, než toto obří litrové balení ani nekupuji. 
  • Vatové / bavlněné odličovací tampónky Ebelin jsou super, kupuji stále dokola a jsem s nimi moc spokojená. 


  • Toaletní voda Elizabeth Arden 5th Avenue je velmi příjemná, ženská a sofistiková vůně, pro každou ženu, dívku a příležitost. 


  • Ano přiznávám, s vosky a pálením svíček jsem celkem ve skluzu, vánoční, sladké a kořeněné jsem začala pálit vlastně až po svátcích, takže tady mám pouze tohoto medvídka ♥, což je naprosto krásná, čistá a příjemná vůně. Soft Blanket mám moc ráda má milá švagrová, od které také tento vosk mám. 


Decembroví spotřebovanci jsou zdárně u konce. Tak nějak jsem se tím prokousala. Řekla bych, že plus, mínus každý měsíc spotřebuji podobné množství kos. produktů. Někdy je to více o pečující kosmetice a někdy se objeví i nějaký ten make-up. 
Roční statistiku po pravdě v plánu nemám dělat, ale pokud by Tě to zajímalo a chtěla bys detailněji nahlédnout do "tvrdých" čísel spotřebovanců, tak mohu zpracovat. 


No a já Ti nyní už jen poděkuji za pozornost a přízeň tomuto příspěvku, které si velmi vážím a která mě těší. 

Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den. 

papa E. A. 


7 komentářů:

  1. Ahoj Eti,
    zaujal ma ten kávový peeling a Isana maska na vlasy... niektoré produkty som mala už aj ja.
    Pekný víkend, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Aďko, kávový peeling byl opravdu super a dlouho vydržel, mohu vřele doporučit. Koukni u vás v Rossmannu, když tak pošlu, ☺♥. Prima neděli přeji.

      Vymazat
  2. Ať koukám, jak koukám, tak z tvé spotřebované hromádky nemám vyzkoušeno nic. Vlastně ano - vatové tamponky Ebeline, které mi nijak extra nenadchly (momentálně používám spíš Isana nebo Cien)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stano, také mám nyní tymponky lsana, jsou moc fajn. Ale doporučuji určitě masky a coffee peeling. 👍 Pěknou neděli přeji.

      Vymazat
  3. Ahoj, teda že bych konečně vyzkoušela Candy Planet? Tehdy když Balea měla podobnou limitku, tak jsem jí milovala voněla jako kyselé bombony a taky právě byla třpytivá! Proč vždycky ty nejvíc super věci přestanou prodávat :-((((

    OdpovědětVymazat
  4. Kdysi jsem dostala od nevěsty k Vánocům 5th Avenue. Byla jsem s ni docela spokojena.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Pěkný večer Evi, já byla s 5th Avenue spokojená, zvláště pak, když jsem se k ní po létech vrátila. ☺♥

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...