pondělí 20. září 2021

Spotřebováno - 08/2021 - srpen



AHOJ,AHOJ,

přeji krásné pondělí, a vítám Tě u dnešního článku se spotřebovanci za druhý prázdninový měsíc. Pokusím se to vzít svižně, leč výstižně, aby měl článek nějakou vypovídající hodnotu. ☺




  • Ze skincare jsem dopotřebovala tuto SKVĚLOU PLEŤOUVOU MASKU MIXA 3v1, kterou jsem používala celkem dlouho, ale velmi, velmi ráda. Byla opravdu parádní. Krásně čistila, hlavně NEVYSUŠOVALA  a zaznamenala jsem lehkou známku projasněné mé pleti. Rozhodně za mne je to jedna z Top čistících a zároveň tonizujících masek z drogérie!! ROZHODNĚ ANO


  • Pokračujeme další skincare a tím jsou produkty Yves Rocher, které jsem díky milé Olí mohla znovu vyzkoušet - znovu, tedy některé poprvé. 


  • YR - SÉRUM VEGÉTAL - VYŽIVUJÍCÍ A VYHLAZUJÍCÍ PÉČE O PLEŤ pro noc a den, byla naprosto skvělá. 

Měla jsem pro tuto recenzi možnost vyzkoušet od každého krémíku celkem 4 ks, čili dokromady 8 tubiček padlo, na to, abych mohla jednak udělat závěrečnou recenzi, která zní: SUPER PRODUKT, výživný, přitom nemastný, jemně a příjemně parfemový a nedráždivý na pleti. Pokožku jsem měla jemnou, hebkou, hydratovanou a hodil se skvěle i jako podklad pod make-up. Za mne OPĚT - ROZHODNĚ ANO a již mám plné balení vč. očního krému. 



  • HYDRA VEGETAL WASH GEL - čili čistící mycí gel s hydratační schopností byl moc fajn. Krásně a jemně voněl, pěnil, pleť vyčistil, zanechal ji jemnou, hladkou a bez pocitu pnutí, čili i míra hydratace tam byla znatelná. Toto bylo cestovní balení, ostatně i jako vzorečků nahoře krémů, ale naprosto mě produkt přesvědčil o tom, že MÝM POTŘEBÁM KRÁSNĚ VYHOVOVAL. 


  • Bodycare - Isana sůl do koupele Gold traum se přiznám, že ve mne nezanechala asi žádný hlubší "zážitek", jen vím, že obarvila vodu, ale to je asi všechno. Což neznamená, že byla špatná, určitě je proto důvod si ji pořídit znovu, abych si zlatou koupel dopřála znovu. 
  • Balea - sprcháč z letní limitky s hravým názvem VANOS A LA PLAYA byl SUPER, krásně svěže voněl, pořídila jsem si ho hned 2x a moc mi vyhovoval. Balea limitky jsou prostě super! ♥


  • Indulona - v tomto retro obalu byla skvělá, prostě MODRÁ INDULONA, k tomu snad není co dodat. Pro její specifickou parfemaci a vysokou míru hydratace si ji také pořizuji/pořizujeme. Přiznejte se, kdo má také tak rád tento ikonický produkt? 


  • Balea - PAPAYA MASKA NA NOHY s kokosovou solí a bambuckým máslem. Maska sama o sobě byla moc fajn, ideální pomocník pro mou domácí pedikúru. Krásně svěže voněla, byla hutnější konzistence a i míra hydratace byla velmi slušná. TAKŽE ZA MNE URČITĚ ANO, stojí za vyzkoušení. 
  • Balea - HONEY & MILCH pleťová maska na obličej je produktem, který u mne zdomácněl. Rychlá a snadná hydratace, pocit relaxu, vždy po ruce. POMĚR - CENA - KVALITA a musím vyzdvihnout moc příjemnou parfemaci, která je taková teplá až hřejivá, takové to domácí wellness. 


  • CIEN - MASKA NA VLASY S MAKADAMIOVÝM OLEJEM byla vážně moc PRIMA. Výživná, dobře se aplikovala, na vlasech držela, nikam nestékala a mé vlasy šly mnohem, ale mnohem lépe rozčesat, to jednak a potom také zaznamenali péči v podobě výživného oleje a dodání lesku. Přitom maska nijak nezatěžovala a příjemně - až tak jako profi kosmetika voněla. ZA MNE ROZHODNĚ, VELKÉ, VELKÉ ANO. 


  • No a mám tady asi ten NEJLEPŠÍ VLASOVÝ PRODUKT, který jsem za poslední dva roky vyzkoušela. TOTO JE MASKA NA VLASY od značky YVES ROCHER, která je doslova HAIRFOOD, alespoň tedy pro mé vlasy. Mé vlasy udělá KRÁSNĚJŠÍ, BOHATŠÍ, JEMNĚJŠÍ, LESKLEJŠÍ  - no jako by to nebyly mé vlasy. Určitě bych ji potřebovala, aby se prodávala min. v litrovém balení, tak moc dobrá je. NAPROSTÁ TOPKA v péči o vlasy. 


  • ZÁZRAK OD Havlíkovy přírodní kosmetiky byl asi nějaký vzoreček, který jsem dopotřebovala na rty. Nebyl špatný, ale příliš mne NEOSLOVIL


  • Kapky do očí, kupuji pravidelně, vyhovují mi, jsou v balení po dvou a poměr - cena - výkon - super. Takže za mne OCUflash , který obsahuje výtažek ze světlíku lékařského JSOU SKVĚLÝM PRODUKTEM. 
  • EBELIN - acetonový odlakovač také kupuji pravidelně, ale velmi sporadicky, respektive, když mi dojde, což se stává tak jednou do roka, možná ani to ne. Acetonová varianta se mi osvědčila nejvíce a tuším, že mne na ni přivedla Ája. URČITĚ ZA MNE ANO. 


Možná jsem to měla zmínit již na začátku, ale nevadí, řeknu to tady. Přijde mi, že pro tentokrát se mi podařilo celkem slušně produkty zredukovat, nebo má spotřeba lehce klesá. Každopádně tím chci říct, že je zde, jak jsi si asi i možná všimla, méně produktů. 

A copak jsi naposledy dopotřebovala až "do dna" Ty? ☺


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A






10 komentářů:

  1. Ahoj Eri, s maskou na vlasy od Yvesu mám stejnou zkušenost a vlasy po ní nádherně voní. Isana koupelové soli opravdu krásně barví vodu, když vezmu v potaz, že Balea stojí stejně, tak Isana má rozhodně lepší. Já teda teď už jednorázové soli nekupuju, mám doma dvě butely Kneipp solí a ty střídám dle nálady.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, tam maska je TOP, prostě jsem snad lepší neměla. Sůl od Kneipp jsem měla a byla fajn, přesně jak píšeš. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  2. Odpovědi
    1. Je parádní, ale ne každému sedí. Krásný den přeji. ☺♥

      Vymazat
  3. Eriko, mně tedy těchd produktů, co jsi spotřebovala, přijde docela dost (minimálně v porovnání se mnou :D). Maska na vlasy od YR je dobrý tip. Kapky do očí jsem měla taky a jsou fakt dobré.
    Hezký den

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Stáňo, jiné kapky prakticky nekupuji, plně mým potřebám vyhovují. Jj, mívám toho celkem dost, já vím. Krásný den. Na masku určitě doporučuji kouknout, je naprosto fantastická. ☺♥

      Vymazat
  4. Ahoj Eri,
    indulonu mám doma v kuchyni, je super a milujem jej vôňu :-)
    Zaujala ma maska na vlasy od YR a maska na vlasy od L.
    Isana u nás myslím nie je...
    Pekné dni, pá

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Maska je naprosto parádní, vřele doporučuji všemi deseti, sama si ji budu muset zase pořídit. ☺♥ Indulona je úžasná, přesně jak píšeš, její vůně je specifická, ale úžasná. papa a prima den přeji moje milá. ☺♥

      Vymazat
  5. Ahoj Eri,
    já z tvých produktů znám jen ten gel od Yves Rocher, měla jsem ho už několikrát a byla jsem vždy spokojená. Ze stejné řady zrovna používám tonikum a je fakt povedené. Já se snažím spotřebovávat co nejvíce, mám doma nasyslených třeba spoustu masek...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Hani, na novou řadu YR a tvou recenzi jsem zvědavá. Vidíš, nějakou čistící masku bych potřebovala, nebo by se hodila. ☺♥ Děkuji a měj krásný den.

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping2024 IXX.

  AHOJ HOLKY,  KRÁSNÝ PRVNÍ MÁJ PŘEJI. 🥰🤩 moc vás vítám u mých nákupů, které začnu dárkem k narozeninám od mého kamaráda Petra z AA.  V k...