čtvrtek 24. března 2022

#MiniRecenze Mix No. XXXIl. = - tělová péče



AHOJ,AHOJ,
přeji krásný čtvrtek, a vítám tě u dnešní double - recenze. Dneska to bude o VÝŽIVNÉ TĚLOVÉ KOSMETICE, kterou jsem momentálně vyzkoušela a hned si oba produkty oblíbila. 
Oba produkty jsou z DMka, oba jsou privátkou. Alverde tělové máslo je Z LIMITOVANÉHO MINI SETU TŘÍ PRODUKTŮ (viz foto), které jsem koupila na začátku roku, ale vím, že ještě je celkem v pohodě k dostání v kamenných prodejnách. 
Na verzi s levandulí se chystám v létě, to bude to pravé období, kdy si jej náležitě - o to více užiji. Pomerančovou verzi jsem poslala milé Míše - sestřenici M. a s fíkem se hydratuji nyní. Balení má 50ml, což mi přijde super třeba na cestování, malé, skladné, praktické a dá se vzít s sebou i na palubu letadla, jelikož je do 100ml obsahu. 


Jak je u mne zvykem, tak jsem jedno másílko darovala, fík jsem právě začala používat a jelikož mi tak moc sedí, tak v něm zbývá tak max. jedna dávka na namazání celého těla. 


Mažu celé tělo po každém sprchování, po každé koupeli, čili denně, někdy i vícekrát za den. Tudíž má spotřeba je značná, ale kontinuální. 

Máslo je výživné, středně hutné konzistence a bílé barvy. Snadno a dobře se nanáší, rychle až bleskurychle se vstřebává a nezanechává žádný mastný, ani bílý film. Používám na celé tělo, dokonce i na chodidla a skvělý je i pro hydrataci rukou, kdy např. na noc nanesu větší vrstvu, která zajisté, že mé ruce jsou krásně jemné, hebké a vyživené. Bez pocitu ulepení či umaštění. 


Vůně je taky příjemná, spíš jemná, nevýrazná. Což si myslím, že by spousta z vás mohlo ocenit. 

Já se přiznám a za to se omlouvám, za tuto vsuvku, ale když píšu tento článek tak jsem v procesu hledání svého cestovního pasu, který jsem si myslela, že vím, kde mám, ale on tam není. Min. rok jsem ho nepotřebovala a jediné vysvětlení je, že se při mém loňském stěhování prostě ztratila jedna krabice, kde bylo povícero věcí, které postrádám, ale ty nejsou tak důležité, nejde prostě o doklady. No uff, prohledala jsem místo, kde mám papíry, doklady, smlouvy apod. asi již 3x, prošla všechny místa, kde mám např. fotky, knihovnu, dokonce jsem vytřídila XY věcí. Nepříjemná situace, neskutečně mi to vrtá hlavou, Znáte to taky? .. myslíte si, že jisto jistě víte, máte a potom k velkému překvapení je skutečnost jiná. 


Balea - TĚLOVÁ - OLEJOVÁ EMULZE, není tak docela emulze, ale spíš poctivé tělové mléko, tělový krém. Opravdu je cítit přítomnost mandlového oleje, jak v konzistenci, tak hlavně ve vysoké míře hydratační schopnosti a jemnosti. Navíc tento mandlový tělový krém krásně voní, tak příjemně sladce, že je naprosto ideální pro chladné - zimní dny. Nebo dokonce i o Vánoce by se hodilo jej používat. 


Tělový krém je opět bílé barvy, středně hutné konzistence - v kontextu tělových krémů, vážně přitažlivé - sladké a hřejivé vůně, která mě velmi mile překvapila, to jsem nečekala. Vlastně jsem nečekala ni tak vysokou míru hydratace a i jemnější konzistenci. 


Za mne je to super produkt, který není z limitované edice, čili je běžně k dostání . Dobře se nanáší, rychle se vstřebává a pokožku zanechá jemnou, hebkou a vyživenou + příjemně vońavou. 


Oba produkty právě používám, oba jsem si velmi oblíbila a oba MOHU JEN A JEN DOPORUČIT. 


A jaké formě péče o tělo dáváš přednost Ty? Máš své oblíbené mazadla? ☺
Olejové, krémové, přírodní, másla či lehké emulze či gely? 


Já bych tímto zakončila dnešní double recenzi produktů BALE A ALVERDE, ze kterých já jsem NADŠENÁ, oba jsou super, skvěle hydratují, zanechají pokožku jemnou, vláčnou a jsou cenově dostupná. ZA MNE TEDY DVA TIPY, pro milovníky bodyskin. 



...já mám dneska a zítra dovolenou a přiznám se, že jsem to pojala velmi buržoazně až.. 🤭😇, vstávala jsem před jedenáctou a krom relaxu, se ani k ničemu jinému nechystám...A jaký máš ty den? ☺♥


Moc děkuji za pozornost a přízeň mému blogu, nejen zde, ale i na INSTAGRAMU a FB.

 

Tvé podpory si velmi vážím a každá zpětná vazba je pro mne velkým přínosem.


Přeji Ti krásný a pohodový dnešní den.


papa E. A. 😻😉




12 komentářů:

  1. Tedy, ač téměř barbarka co do tohoto druhu kosmetiky, přečetla jsem si celý tvůj příspěvek s velkým zájmem a líbí se mi. Obdivuji tvou péči o tělo a fandím jí, sama taková nejsem. Ale co mi přišlo velmi známé je tvé hledání a nenalezení pasu. To znám moc dobře, proto nemůžu měnit "stanoviště" svých věcí - už bych je nikdy nenašla. Držím palce, abys pas našla, opravdu jde o dost závažný identifikační doklad - určitě je někde, kde jsi už opakovaně hledala, jen ho nějak nevidíš. Hodně štěstí nejen při hledání.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Kočičí mámo Lado 😻, moc děkuji. Mě kosmetika baví, naplňuje a je mým koníčkem, který prošel zatěžkávacími zkouškami, takže mě to ani takovou "práci" nedá. ☺
      Děkuji, kdybys tušila a věděla,kolikrát jsem prakticky obrátila byt na ruby, pas nikde. Ale když jsem si poskládala pár skutečností, došla jsem k závěru. Ztratila se jedna celá krabice při stěhování. Jinak to není možné. Hold asi někde zůstala zastrčená v koutě stěhovacího vozu, či kdo ví, kde je. Každopádně pas nemám a měla bych dojít na MČ a nechat si ho vyrobit. Měj krásné jarní dny. ☺♥

      Vymazat
  2. Ahoj Eri,
    zaujímavé produkty, mám rada vôňu mandlí a orechov :-)
    A tá príhoda s pasom, tú som zažila už aj ja, vždy, keď niečo neviem nájsť, tak sa mi to nakoniec sníva a vždy som to tam aj našla...to je zaujímavé, že? :-)
    Držím palce, aby sa pas objavil, prípadne so vybavíš nový, my sa chystáme na pasové oddelenie, prepadli nám doma pasy, ale to je na celý deň čakania :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá moje, přeji krásný den a i nadcházející víkend a doufám, že se máš dobře. ☺♥ Pas jsem nenašla, taky si jej budu muset nechat vystavit, možná to spojím s cestou na poštu, kde mám dopis. JInak nám se taky kdysi stalo, tedy L., že jsme zaplatili dovolenou = propadlý pas, takže jsme dovolenou měnili a čekali na pas, no legrace. ☺☺

      Vymazat
  3. Já dávám přednost tělovým mlékům. Momentálně mám nějakou pro mne neznámou značku v lahvičce s pumpičkou a nějak extra nadšená nejsem. Předtím jsem měla od YR s vůní zeleného čaje, to bylo super, ale bohužel už ho nemají v nabídce.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Stáňo, já jsem poslední dobou hodně myslela na produkt od značky CeraVe, které jsem měla možnost díky tobě vyzkoušet. ♥ Krásný den a i víkend přeji. pa

    OdpovědětVymazat
  5. Nejraději mám asi krémy, ikdyž mi nevadí i jiná konzistence :-) ale od jejich značky musím taky něco vyzkoušet, zatím jsem nic neměla

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Jani, tyto malé verze másílek - sety jsou fajn v tom, alespoň pro mne, že mohu vyzkoušet rovnou tři vůně. Alverde má moc fajn i tělový krém, právě s vůní levandule. Mám vyzkoušeno. ☺♥
      Krásný víkend přeji.

      Vymazat
  6. Ahoj Eri,
    znám tu olejovou emulzi Balea, měla jsem ji dokonce dvakrát a byla jsem s ní moc spokojená. To tělové máslo od Alverde vypadá taky hodně zajímavě, ale to jsem nesehnala...
    Měj se krásně,
    Hanka z ciculka.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Hani, možná že Alverde bude mít nějakou jarní limitku, budu o to bedlivěji koukat. ☺♥ Myslím na tebe kočko!!!

      Vymazat
  7. Ahoj Eri, teda já ty máslíčka asi nějak prokaučovala. Musím se po nich porozhlédnout až budu mít cestu do dmka, já teď měla takovej, ale takovej pech na výběr nových značek ke zkoušení, že už by to zase chtělo vychmátnout nějakého oblíbence. Já si pamatuju ještě když Balea měla i másla - oříškové, kakaové to byly časy. Pas ten já si dělala naposledy ve 12 letech a od té doby ani fň, tak už bude nejspíš prošlý. Kampak míříš? Jinak olejovou emulzi jsem doma už měla a ta je i za mě doopravdy fajn.

    Měj se hezky,
    Sabča

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, to mne pobavilo, když ti bylo 12let...☺♥, to já můžu říct, tak před 12ti lety bylo to a to drogérii. No na ty to limitky máslíček mne po pravdě přivedla Léna - blog U Sedmikrásky, která je pravidelně kupovala. Já měla set podruhé, loni jsem ulovila jarní edici, takže budu o to bedlivěji koukat, když tak dám vědět. ☺♥ Mě krásný den. papa

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Recenze - Avon skin care

AHOJ HOLKY,  moc vás vítám u dnešní recenze, kdy začnu mou momentální skin care, nebo její částí alespoň.  Když skin care od Avon...