pátek 31. května 2024

#Spotřebováno za duben/april 2024 💐💄



AHOJ HOLKY, 

přeji krásný poslední den v květnu, a vítám tě u dubnové spotřebované statistiky, která je trochu opožděně, což je u mě celkem již běžné.  No a rovnou se na to vrhnu. Začínám skin care. 
  • Estée Lauder - BÁJEČNÉ DUO, na které je vždy spolehnutí. Hydratační denní krém a oční, regenerační, který má lehkost vstřebatelnosti gelu. Oba produkty jsem měla již několikrát. Občas si takový "luxus" dopřeji. ZA MĚ JSOU TO BÁJEČNÉ KRÉMY, které mé pokožce sedí a zanechají ji neskutečně hebkou a jemnou, jako žádný jiný produkt. 100% DOPORUČUJI. 
  • Na doplňky stravy jsem se více zaměřila, když jsem aktivně sportovala, nyní jsem lemra a to doslova. Neběhám, sice se snažím doma posilovat, ale není kde je ta doba, kdy jsem ob den běhala. No nic, nechám toho a raději se zaměřím na MAGNESIUM OD VILGAIN - kupovala jsem ve výhodnějším setu 3ks. 90 kapslí mi vystačilo cca na 75dní, někdy jsem si vzala i dvě kapsle. Za mě běžný produkt, který tělu dodá doporučenou denní dávku. MOHU DOPORUČIT. 

  • Kontryhelový čaj Sonnentor - POMÁHÁ MI S PMS, skutečně funguje, jen se musím zaměřit a pít pravidelněji. SUPER PRODUKT, na přírodní bázi. 
  • Organic shop - tělový cukrový peeling s vůní malin, voněl uměle až přeslazeně, i tak chutnal, ale jinak jeho konzistence, schopnost exfoliace byla MOC FAJN. Určitě se výhledově podívám po dalším. 

  • Garnier Botanic Therapy - MLÉČNÁ MASKA NA VLASY, byla fajn. Trochu řidší konzistence, čili pozor na rychlejší manipulaci, ale jinak mým vlasům sedla. Dobře se vlasy po ní rozčesávaly a nezatížily. MOHU DOPORUČIT, je ve stálé nabídce. 
  • Dermacol - sprchový gel MANDLOVÁ MAKRONKA, z jejich řady Aroma ritual. Moc příjemně voněl, trochu vysušoval, pěnil, nešel vydolovat poslední zbytek, čili jsem po této fotce produkt nekompromisně rozstřihla. ZA MĚ JSOU TO TOP PRODUKTY ZNAČKY DERMACOL, které si kupuji stále dokola. 
  • Tolpa - ultra hydratační maska na dekolt a krk. Vystačila mi na 4 použití, za týden jsem ji měla spotřebovanou. Vyjde na 28,- Kč. Přišla MI FAJN. Nenadchne - neurazí, ale rozhodně budu dál ráda testovat pleťové masky z Hebe. 
  • EVELINE - peelingová, přitom krásně krémová maska v líbivém a hravém obalu (z Hebe). Měla jsem rovnou dvě masky a byly SUPER. Tato maska, která je deklarovaná s vůní ananasu a manga mě bavila. Rozhodně mohu doporučit a pořídím si znovu a ráda. ANO. 
  • Denk mit - OSVĚŽOVAČ TEXTILIÍ, pozor - nemají v každém DMku, já nesehnala ve dvou, kde bych to netipla. URČITĚ SI CHCI POŘÍDIT ZNOVU, je to dost možná taková zbytečnost, ale já mám ráda všechno voňavé. Navodí pocit vypraného prádla, ručníků. Používám na pohovku, textilní koberec, čalounění a nebo přehoz přes postel.  DOPORUČUJI. 
  • Tuhé mýdlo Isana - myji s tím štětce a primárně jej používá DM. Měla jsem poprvé, asi raději mám Protex a nebo Dove. NENADCHNE & NEURAZÍ. 
  • Avon - tělové tónující mléko. Lehké, dobře se nanášelo, nedělalo přílišné fleky, šlo dobře odstranit peelingem. Jen na to množství mi přijde neadekvátní cena. JINAK BYLO MOC FAJN A VYHOVOVALO MI. 

  • Elmex - zubní pasta, jedna z nejlepších, co znám. Snažím se pasty ale střídat. 
  • Bylinná mast s konopím - pořízeno v drogérii na Kobylisích, cena byla okolo 60,- Kč a vydržela mi vážně dlouho. BYLA MOC FAJN, nyní mám vazelínu od Isany, ale určitě se k tomuto Českému produktu vrátím. ANO - doporučuji. 

  • ISANA - sprchový gel s exotickou vůní květů a manga. Mango jsem cítila spíš jen občas, však vůně to byla příjemná. Srpcháč mě nalákal svým krásným, hravým a letním obalem, to se vážně Isaně povedlo. Vytvořil bohatou pěnu, dobře myl a lehce vysušoval. ZA MĚ VELKÁ SPOKOJENOST, určitě si pořídím nějakou další, pěknou variantu sprcháče Isana. SUPER PRODUKT, který mě bavil. 
  • Spa - Body Butter- tělové máslo z Actionu bylo MOC FAJN. Hodně hutné konzistence, která krásně hydratovala pokožku, však se rychle vstřebávala. Díky hutnější konzistenci jsem produkt rychleji spotřebovala, ale byl skvělý i na chodidla a lokty, které jsem si jimi občas promazávala, ideálně před spaním. ZA MĚ SUPER PRODUKT, který mohu doporučit
  • CLINIQUE - HYDRATAČNÍ - NOČNÍ PLEŤOVÁ MASKA, byla pro mě novinkou a velkým překvapením. Jen v tom pozitivním smyslu. Výsledek nenechal na sebe dlouho čekat. Vypnutější a projasněnější efekt pleti byl znát již po prvním použití. URČITĚ DOPORUČUJI, JISTĚ SI JI POŘÍDÍM BRZY ZNOVU. 


A tímto bych zakončila mou dubnovou spotřebu, která je větší, než jsem "plánovala". 

A jak jsi na tom ty, se svou statistikou?




Moc Ti děkuji za pozornost a přízeň blogu, který je tady již desátým rokem. Proto plánuji menší soutěže. Budu ráda, když se zapojíš. 


A jaké máš plány na víkend? Já odpočinek a relax doma. ♥.



8 komentářů:

  1. Ahoj Eri, moc pěkná spotřeba. Já zrovna před chvíli dopsala spotřebu květnovou, vyjde příští týden. Sonentor čaje mám taky ráda ať už bylinné tak ovocné, jednou bych se ráda podívala do jejich výroby. Jinak mám zkušenost akorát s tím peelingem - mně přijde v tomhle organic shop takový průměrný, mám radši Dermacol peelingy :) nebo Ziaju. Co se týče víkendu pokud vyjde počasí pojedeme na burzu, kde se prodávají různé díly na veterány, starožitnosti a podobně a též plánujeme pracovat na baráčku.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Sabi, dneska jsem právě peeling od Ziaji spotřebovala. Užij si víkend 🤗☀️

      Vymazat
  2. That body scrub sounds really fantastic! It's always nice when you find a product that works well <3
    the creation of beauty is art.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. yes, the body scrub smelled beautifully of raspberries, my favorite scent. Have a nice weekend. ☺

      Vymazat
  3. Eri, taky píšu v poslední době o spotřebovaných produktech úplně na konci měsíce :). Na ten sprcháč Mango jsi mne před časem nalákala - zrovna ho používám :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ahoj Stáňo, doufám, že jsi spokojená. Měj krásný dnešní den. 😉💗

      Vymazat
  4. Eri, obdivuji tě, kolik produktů používáš. V kosmetice jsem nějaký minimalista))))

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Milá Evi, ve spotřebovaných produktech jsem nyní expert, hodně se mi toho za květen nahromadilo. 💗😉

      Vymazat

Tímto Ti moc děkuji za návštěvu a čtení tohoto blogu! ♥ Můj blog můžeš sledovat i na další sociálních sítích, jako je  FBInstagram , kde jsem také aktivní. V případě jakéhokoli dotazu mě neváhej kontaktovat na e-mailu: eriuchytilova@gmail.com . Ještě jednou Ti děkuji a přeji krásný a pohodový den!

#Shopping 2024 XXVI. 🌞

  AHOJ HOLKY,  přeji vám krásný čtvrtek a prodloužený víkend, jaké máš plány? 🌞 Zároveň vás moc vítám u dnešních nákupů.  Na Ro...